Bryska stworzyła dla ING teledysk i piosenkę "Miasto tętni"
ING nawiązał współpracę z bryską w ramach kolejnej odsłony kampanii dla nastolatków, tworzonej wspólnie z Visa. Na potrzeby projektu wokalistka nagrała utwór i teledysk pt. „Miasto tętni".

Artystka zainspirowana miastem stworzyła nie tylko teledysk "Miasto tętni", ale też razem z ING i Visa przygotowała kartę do konta ze swoim zdjęciem i złożyła na niej swój autograf. Karta będzie dostępna w ING wraz z kontem Mobi dla młodych 13-17 do 30 listopada 2023. Nastolatek może zamówić kartę na stronie internetowej banku, w galerii Moja karta. Dodatkowo, jeśli to jego pierwsza karta – otrzyma ją za darmo.
Za strategię i realizację kampanii odpowiada Publicis Groupe (Saatchi&Saatchi, Liquid Thread i Starcom).
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Bryska stworzyła dla ING teledysk i piosenkę "Miasto tętni"