Browar Belgia rozpoczyna kampanię reklamową
17 kwietnia Browar Belgia rozpoczął kampanię reklamową piwa Gingers
Po wprowadzeniu do sklepów piwa Gingers, które spotkało się z bardzo przychylnymi opiniami ze strony branży oraz konsumentów, Browar Belgia jest gotów do rozpoczęcia kampanii reklamowej swojego nowego produktu. W przeciwieństwie do innych reklam piwa 10 sekundowy spot koncentruje się na produkcie a nie na ludziach i ich interakcjach. Forma spotu łączy zdjęcia o wysokiej jakości oraz animacje. Kampania ma na celu przekazanie następujących informacji: Gingers to gaszenie pragnienia, unisex, egzotyka i nowoczesność zarazem. Otoczenie i muzyka nawiązują do egzotycznego pochodzenia imbiru i popularności, jaką cieszy się piwo imbirowe za granicą. Tło reklamy ma za zadanie pokazać nowoczesny styl produktu, który jest odpowiedni zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Ogólny nastrój, jaki niesie ze sobą spot sugeruje, że Gingers świetnie gasi pragnienie.
Głównym elementem wszystkich trzech wersji reklamy, jaką nakręciliśmy jest tornado, które jest wyeksponowane na opakowaniu - mówi Dirk Aarts, Marketing Manager Browaru Belgia. Tornado przychodzi nagle i symbolizuje emocje jakie daje produkt - dodaje - z Gingers wszystko się może Tobie przydarzyć....
Spoty będą emitowane przez całe lato falami w następujących stacjach telewizyjnych: TVP1 & 2, Polsat, TVN i TV4. Reklamy są skierowane do ludzi w wieku 20-34 lata, mieszkających w dużych miastach ze średnim wykształceniem oraz dochodem.
Reklamę stworzyła agencja Gruppa66-Ogilvy, zakup mediów powierzono MindShare a produkcję zrealizowała firma Film-it.
Inne
Dołącz do dyskusji: Browar Belgia rozpoczyna kampanię reklamową