BRE Bank wyda więcej na reklamę w IV kw.
Na wyniki BRE Banku za IV kwartał pozytywnie wpłynie dywidenda zPZU wysokości ponad 90 mln zł, ale jednocześnie bank zanotujewyższe koszty marketingowe i rzeczowe, poinformował prezes zarząduBRE Banku Mariusz Grendowicz. Zysk za 2009 r. prawdopodobniezostanie w banku.
"Zaksięgujemy dywidendę z PZU wysokości ponad 90 mln. To będziemiało pozytywny wpływ na nasz wynik w ostatnim kwartale"-powiedział w środę dziennikarzom Grendowicz
"W IV kw, mamy tez tradycyjnie wyższy poziom kosztów, cozwiązane jest z wydatkami na kampanie marketingowe. To będą czteryróżne kampanie" - dodał prezes, wyjaśniając, że na ostatni kwartałtego roku zostały przesunięte także różne decyzje kosztowe jak np.wymiana urządzeń klimatyzacyjnych w centrali i tego typu decyzjibędzie kilka.
Grendowicz poinformował, że zarząd będzie rekomendowałpozostawienie zysku za 2009 rok w spółce.
"Podchodząc z wielką atencją do współczynnika wypłacalnościrekomendowałbym osobiście pozostawienia zysku w banku. Niewyobrażam sobie wypłacenia dywidendy w sytuacji, w jakiej znajdujesię gospodarka na świecie" - powiedział Grendowicz.
Współczynnik wypłacalności wyniósł 11,38% na koniecwrześnia.
Dołącz do dyskusji: BRE Bank wyda więcej na reklamę w IV kw.