BR TVP brokerem reklamowym Active Family
Od 8 maja 2018 roku za sprzedaż reklam i akcji specjalnych Active Family będzie odpowiedzialne Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.
Stacja dostępna będzie w sprzedaży cennikowej oraz w modelu sprzedaży widowni gwarantowanej. Dostępny też będzie sponsoring oraz akcje niestandardowe.
Jednocześnie ze startem sprzedaży stacja zostanie objęta monitoringiem widowni. Jest to druga stacja w ofercie brokerskiej TVP - po TVS, z którą publiczny nadawca współpracuje od końca 2016 roku.
Active Family jest telewizją lifestyle’ową nadającą od 2013 roku (pierwotnie jako Family Sport). Jest dostępna m.in. w nc+, Netii, Toya i Orange. Misją stacji jest promowanie aktywnego stylu życia, odkrywanie pasji i pielęgnowanie hobby. Stacja oferuje też programy przyrodnicze i poradnikowe. Zasadnicza większość programów stacji są produkcjami własnymi.
Dołącz do dyskusji: BR TVP brokerem reklamowym Active Family