BOŚ reklamuje Konto Wyjątkowe (wideo)
Wystartowała internetowa kampania reklamowa Konta Wyjątkowego wBanku Ochrony Środowiska. Akcja jest prowadzona w serwisachogólnych, finansowych, społecznościowych i filmowych.
W internetowej kampanii reklamowej KontaWyjątkowego w Banku Ochrony Środowiskawykorzystywany jest spot, w którym o zaletach tej oferty opowiadamłody ojciec. Przekaz podkreśla, że w ramach tego konta nie płacisię za przelewy, wypłaty gotówkowe ze wszystkich bankomatów i przezpierwszy rok za kartę Maestro, a oprocentowanie wynosi do 8 proc.Kampania, będąca kontynuacją działań prowadzonych w telewizji,radiu i na outdoorze, promuje zarówno tę ofertę, jak i wizerunekbanku.
Akcja obejmuje portale ogólne (interia.pl, wp.pl, o2.pl),serwisy finansowe, społecznościowe (nasza-klasa.pl, fotka.pl,facebook.com) i filmowe (np. YouTube, wrzuta.pl) oraz specjalnieuruchomioną stronę www.kontowyjatkowe.bosbank.pl.
Kampanię - zaplanowaną do 6 września - przygotował Bank OchronyŚrodowiska we współpracy z TradeDoubler i Gate 7 oraz domemprodukcyjnym Time Code.
Dołącz do dyskusji: BOŚ reklamuje Konto Wyjątkowe (wideo)