„Bloguj z przyjemnością” - Bloog.pl reklamowany w nowej wersji
Należący do Wirtualnej Polski serwis blogowy Bloog.pl został udostępniony w nowej odsłonie. Będzie to wspierać kampania reklamowa obejmująca internet i prasę.
Bloog.pl został gruntownie przebudowany i zdecydowanie uproszczony. Serwis dostosowano m.in. do różnych rodzajów urządzeń mobilnych.
Na stronie pojawiły się nowe szablony graficzne blogów, które można edytować i personalizować. Uproszono panel administracyjny, dzięki czemu łatwiejsze jest dodawanie materiałów foto, wideo i audio oraz publikowanie postów. Maksymalnie skrócono też sam proces zakładania bloga oraz udostępniono opcję rejestracji w oparciu o konto mailowe w innej poczcie niż WP.pl
Ponadto wprowadzone zostały statystyki i liczniki odwiedzin, dzięki którym bloger może sprawdzać dzienną, tygodniową, miesięczną i całościową liczbę odsłon swojebo bloga oraz liczbę komentarzy do każdego wpisu. Pojawiła się również statyczna, umożliwiająca publikację ogólnych informacji np. o blogu czy jego tematyce.
W marcu br. blogi prowadzone w serwisie Bloog.pl zanotowały w sumie 2,45 mln użytkowników i 18,6 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki).
Nową odsłonę Bloog.pl będzie wspierać kampania reklamowa pod hasłem „Bloguj z przyjemnością”, która ruszy w drugiej połowie czerwca. Obejmie internecie (m.in. GG i serwisy Wirtualnej Polski) oraz prasę (m.in. „Focus”, „Glamour”, „Avanti”, „National Geographic”, „Wprost”).
Dołącz do dyskusji: „Bloguj z przyjemnością” - Bloog.pl reklamowany w nowej wersji