SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Biedronka obok Lidla sponsorem WOŚP, wkrótce specjalna oferta w sprzedaży

Sieć handlowa Biedronka (Jeronimo Martins Polska) została jednym ze sponsorów głównych 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się 30 stycznia 2022 roku. Już wkrótce klienci Biedronki będą mogli kupić specjalne produkty z kolekcji WOŚP, a od połowy grudnia wspierać akcję, dołączając się do zbiórki pieniędzy. Finał sponsoruje też konkurencyjny Lidl, który w akcję włącza się po raz 13.

Sieć sklepów Biedronka została po raz pierwszy jednym ze sponsorów głównych 30. Finału WOŚP, który odbędzie się 30 stycznia 2022 roku.

Uroczyste podpisanie umowy odbyło się w jednym z najnowocześniejszych sklepów sieci w warszawskim The Warsaw Hub z udziałem lidera Orkiestry, Jerzego Owsiaka, oraz prezesa Grupy Jeronimo Martins, Pedro Soaresa dos Santosa. Pracownicy sieci staną się wolontariuszami Orkiestry, jej klienci - darczyńcami, a sieć przekaże darowiznę na rzecz WOŚP podczas Finału zaplanowanego na 30 stycznia 2022 roku.

- Witamy w gronie sponsorów kolejnego przyjaciela WOŚP. Cieszymy się bardzo, że popularna sieć sklepów w Polsce chce grać razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, megakolorowo wspierając nasze działania. Klienci Biedronki już wkrótce będą mogli kupić specjalne orkiestrowe gadżety oraz wspomóc cel zbiórki - okulistykę dziecięcą - zasilając puszki, które pojawią się w sklepach sieci - powiedział Jurek Owsiak, szef WOŚP.

- Jestem tu po to, aby powiedzieć, że Biedronka jest gotowa, by sprostać odpowiedzialności bycia największą i najpopularniejszą siecią sklepów w Polsce. Rozwijaliśmy się wraz z Polską przez ostatnie 25 lat, miliony klientów wybierają nas każdego dnia i obdarzają nas zaufaniem. Tu jest nasze miejsce. Cokolwiek dzieje się z Polską, dzieje się też z Biedronką, a my chcemy zrobić wszystko, by pomóc w kształtowaniu jak najlepszego losu Polski i Polaków. To partnerstwo świadczy o naszej determinacji, ale też o podziwie i szacunku dla pracy Fundacji WOŚP i jej kierownictwa w ostatnich trzech dekadach - dodał Pedro Soares dos Santos, prezes Grupy Jeronimo Martins, który przyjechał do Warszawy specjalnie na podpisanie umowy z WOŚP.

Limitowana kolekcja WOŚP

Już od 29 listopada 2021 r. w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka znajdą się produkty sygnowane logo WOŚP. Wszystkie produkty w ramach tej akcji będą ulokowane na specjalnych standach. To m.in. kubki ceramiczne, koszulki WOŚP, kominy, skarpetki, bawełniane torby i smycze. Dodatkowo, w ofercie Biedronki wkrótce znajdą się kubki termiczne oraz zimowe czapki w kilku kolorowych wzorach i w dwóch rozmiarach – dla dorosłych i dla dzieci. Będą one dostępne jedynie w placówkach sieci, a cały dochód ze sprzedaży czapek wesprze 30. Finał WOŚP.

W każdym sklepie sieci Biedronka już od połowy grudnia staną też puszki z logo WOŚP. Znajdą się one w strefach kasowych, dzięki czemu każdy klient dokonujący zakupów w Biedronce – a jest ich ok. 4 mln każdego dnia –  będzie mógł podczas codziennych zakupów wesprzeć zbiórkę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Pieniądze zebrane w ramach jubileuszowej zbiórki WOŚP zostaną przeznaczone na zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.

Z WOŚP gra także Lidl

W tym roku WOŚP wspiera również sieć Lidl Polska, po raz 13. przyłączając się do zbiórki Orkiestry. W tym roku zbiórka w sklepach Lidl Polska ruszy 20 grudnia i potrwa aż do 30 stycznia. Natomiast już od 29 listopada klienci Lidla będą mogli kupić gadżety oznaczone serduszkiem WOŚP(magnesy, kubki, smycze itp.), z których zysk zostanie przekazany na realizację celów tegorocznego 30. Finału WOŚP.

Firma podaje, że dotychczas, dzięki zbiórkom prowadzonym w jej sklepach przekazała WOŚP ponad 33 mln zł.

- Coroczne zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy są dla nas niezwykle ekscytującym momentem i napawają nas dużym optymizmem. Jesteśmy dumni, że dzięki hojności naszych klientów i zaangażowaniu pracowników Lidl Polska możemy już po raz 13. przekazać na rzecz Fundacji środki wspomagające ich cele  – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR, Lidl Polska.

 

Kubek
19,99 zł/ 1 szt.
Magnes
14,99 zł/ 1 szt.
Smycz
14,99 zł/ 1 szt.

 

Kalendarz
24,99 zł/ 1 szt.
Skarpetki, rozmiary 35-46
27,99 zł/ 1 para
Komin
29,99 zł/ 1 szt.

 

 

Dołącz do dyskusji: Biedronka obok Lidla sponsorem WOŚP, wkrótce specjalna oferta w sprzedaży

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Xzy
Tak zadzieram kiece i lece. Nigdy nie kupie dla Owsika. Wiem.komu mam pomagac.
Owsik posrednik nie jest mi potrzebny.
0 0
odpowiedź
User
Reptilianin
O, biedronka się upolitycznia, ciekawe.
0 0
odpowiedź
User
zbig
O, biedronka się upolitycznia, ciekawe.
W państwach autorytarnych wszystko jest sprawą polityczną.
0 0
odpowiedź