BGŻ BNP Paribas promuje Konto Optymalne (wideo)
Ruszyła kampania banku BGŻ BNP Paribas, która promuje ofertę konta Optymalnego. Za przygotowanie akcji odpowiada Publicis, Havas Media Sales & More i Green Parrot.
Motywem przewodnim spotu reklamowego BGŻ BNP Paribas są codzienne zakupy. W zabawnej scence partner co chwila prosi przez telefon partnerkę o pomoc w zakupach, ale jak się okazuje, nawet nie ma go w sklepie.
Kampania promuje ofertę Konta Optymalnego, w ramach której nowi klienci nie płacą za prowadzenie konta, obsługę karty i wypłaty w bankomatach Banku i Planet Cash. W ramach promocji „Zakupy z kontem” nowi posiadacze rachunku mogą liczyć na bon o wartości 150 zł na zakupy do wybranej sieci sklepów.
Działania potrwają do końca czerwca i obejmują telewizję, internet, radio, social media oraz różne działania lokalne. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Za działania online odpowiada Sales & More, a za działania w social mediach Green Parrot.
Dołącz do dyskusji: BGŻ BNP Paribas promuje Konto Optymalne (wideo)