BBDO New York nie jest już wiodącą agencją Subwaya
BBDO New York nie będzie już dłużej wiodącą agencją reklamową sieci Subway. Nadal będzie pracować dla marketera, ale projektowo.
Subway w zakresie obsługi reklamowej będzie teraz pracować z kilkoma agencjami, m.in. z BBDO i MMB, ale na zasadach projektowych.
BBDO New York została wiodącą agencją reklamową Subwaya latem ub.r. w wyniku przetargu. Wówczas uczestniczyły w nim takie agencje, jak The Martin Agency, McCann Erickson i MMB. Ta ostatnia broniła obsługi budżetu reklamowego. Pracowała bowiem dla tego klienta od 2005 roku.
W sierpniu br. sieć Subway po raz pierwszy od 15 lat zmieniła logo - nowy znak we wszystkich krajach zostanie wprowadzony w przyszłym roku.
W Polsce ubiegłoroczną kampanię reklamową tej firmy przygotowały agencje Q&A Communications i Maxus.
Dołącz do dyskusji: BBDO New York nie jest już wiodącą agencją Subwaya