Bartosz Sułkowski: z DDB&tribal do Syzygy Warsaw
Bartosz Sułkowski zaczął pracę jako head of UX w agencji marketingowej Syzygy Warsaw. Poprzednio pełnił taką funkcję w DDB&tribal, a wcześniej był związany m.in. z UBA Group i Agorą.
Sułkowski będzie nadzorował działania związane z użytecznością, rozwojem kompetencji analitycznych, optymalizacji konwersji, procesów biznesowych, strategicznego rozwoju produktów i badań. Będzie też wspierał zespół IT w tworzeniu innowacyjnych projektów technologicznych. Objęta przez niego funkcja head of UX to nowe stanowisko w agencji.
- Bartek to wykwalifikowany i doświadczony specjalista, który rozbuduje bardzo ważną część naszej struktury jaką jest dział UX. Zespół Bartka będzie blisko współpracował z zespołami IT oraz studia, dlatego wierzę, że jego obecność i doświadczenie, usprawni także procesy produkcyjne i będą stanowiły odpowiedź na potrzeby naszych klientów - komentuje Michał Łukawski, dyrektor zarządzający Syzygy Warsaw.
Poprzednio Bartosz Sułkowski przez 4,5 roku pracował jako head of UX w agencji DDB&tribal. Wcześniej był związany z UBA Group i Agorą, prywatnie współtworzy międzynarodowy startup car sharingowy DriveSurfing.com.
Z branżą mediów i marketingu jest związany od ponad 9 lat. Realizował projekty m.in. dla firm i marek McDonald’s, Unilever, Greenpeace, Huawei, Porsche i mBank.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Sułkowski: z DDB&tribal do Syzygy Warsaw