Bartłomiej Kosek wiceszefem marketingu w Atmedia
Bartłomiej Kosek, wieloletni szef departamentu badań w Atmediach, awansował na stanowisko zastępcy dyrektora marketingu firmy. Dział zarządzany przez niego skoncentruje się w tym roku na rozwoju SpotLight, własnego pomiaru oglądalności.
Kosek pracuje w Atmediach od 9 lat - rozpoczynał pracę na stanowisku specjalisty ds. badań i marketingu. Obecnie kieruje obecnie 6-osobowym zespołem analityków zajmujących się, m.in. obsługą telemetryczną klientów Atmediów i prowadzeniem autorskich projektów badawczych spółki.
Awans Koska wiąże się z przekazaniem mu dodatkowych obowiązków w zakresie rozwoju SpotLight, własnego pomiaru oglądalności uruchomionego przez Atmedia kilka miesięcy temu. W ramach badań obejmujących grupę 12 tys. widzów telewizji cyfrowej UPC, analizowanie są zachowania telewizyjne widzów o najwyższej sile nabywczej.
Projekt jeszcze w tym roku zostanie rozwinięty o nowe funkcjonalności.
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Kosek wiceszefem marketingu w Atmedia