Balbina Wołongiewicz odpowiada za PR sieci Natura Drogerie
Natura Drogerie poszerzyła dział marketingu zatrudniając Balbinę Wołongiewicz na stanowisko PR Managera.
W Drogeriach Natura będzie odpowiedzialna między innymi za zarządzanie wizerunkiem sieci, a także za tworzenie i realizację długookresowej strategii PR.
To nowe utworzone stanowisko w strukturach firmy.
Wołongiewicz posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży public relations. Rozpoczynała swoją karierę zawodową w branży wydawniczej związanej z tematyka biznesową i finansową. Odpowiadała za kampanie direct marketingowe magazynów: „Prawo Bankowe” i „Prawo Reasekuracyjne”. Następnie w Amplico AIG Life zarządzała wizerunkiem międzynarodowej korporacji finansowej. Przez ostatnie lata realizowała projekt autorski w Audioclub.pl, wydawcy audiobooków, gdzie odpowiadała za budowanie i rozwój tego nowego rynku w Polsce.
Balbina Wołongiewicz jest absolwentką Politechniki w St. Petersburgu. Ukończyła studia podyplomowe o kierunku Handel Zagraniczny, w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Była wolnym słuchaczem na wydziale marketingu strategicznego w International University of Japan. Jest także absolwentką międzynarodowego kursu LOMA z PR i Marketingu. Biegle mówi po angielsku i rosyjsku a jej hobby to historia, ekonomia, muzyka i karate.
Dołącz do dyskusji: Balbina Wołongiewicz odpowiada za PR sieci Natura Drogerie