Bakoma – nasza polska natura
Kampania DEMO dla Bakomy
Bakoma SA rozpoczęła w październiku telewizyjną kampanię reklamową, która otwiera nową erę w kształtowaniu wizerunku tego czołowego producenta jogurtów w Polsce. Nowy wizerunek marki podkreśla polskie korzenie firmy i fakt, że jogurty Bakomy są produkowane wyłącznie z naturalnych polskich składników.
Kampania potrwa do końca listopada i obejmie najważniejsze stacje telewizyjne - TVP, TVN, Polsat i TV4. Strategia została opracowana przez Dział Marketingu Bakoma SA, dopracowana we współpracy z agencją reklamową DEMO effective launching, która jest również autorem kreacji. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Nowy wizerunek Bakomy ma umożliwić racjonalną argumentację na rzecz zakupu jej jogurtów. Są najlepsze, bo z polskich naturalnych składników. Reklama Bakomy od początku ten fakt podkreśla. Kolejne kadry filmu reklamowego pokazują nam typowo polski krajobraz z bocianem w tle. Oczywiście w reklamie nie mogło również zabraknąć zbliżeń na przepyszne polskie owoce i mleko. Czy można sobie wymarzyć coś lepszego?!
Z przekazu zawartego w dalszej części reklamy wynika dość sugestywnie, że nic lepszego nie istnieje. Przynajmniej nie dla rodziny sportretowanej w przepięknej scenerii domowego ogrodu, która zajada najlepsze spośród wszystkich jogurtów Bakomy – jogurty „Premium”. Przyjemność i radość życia, którą emanują, zaraża pogodą ducha i wyzwala dumę z tego, co nasze polskie.
Cały spot jest przepojony symboliką polskości, silnie odwołuje się do wartości nierozerwalnie kojarzonych z tożsamością narodową. Podkreślenie polskości i naturalności naszych jogurtów to najważniejsze przesłanie tej kampanii. Z badań wiemy, że są to także sprawy o fundamentalnym znaczeniu dla milionów Polaków. Reklama kojarzy te wartości z marką Bakoma - mówi Anna Tatomir, Brand Marketing Manager w Bakoma SA.
Dołącz do dyskusji: Bakoma – nasza polska natura