"Bądźmy dumni z polskich produktów" - najpierw w firmach, potem w mediach
W lutym i marcu prowadzona będzie kampania "Bądźmy dumni z polskich produktów" promująca patriotyzm konsumencki. Akcja przygotowywana przez DEMO Effective Launching i Fundację Dajesz Pracę PL obejmie najpierw rodzime firmy, a następnie media.
Kampania "Bądźmy dumni z polskich produktów" ma przez pokazanie odbiorcom, jaki wpływ na gospodarkę mają ich decyzje zakupowe, budować przywiązanie do rodzimych produktów, promując swoisty patriotyzm konsumencki. - W sytuacji kryzysu finansowego w światowej gospodarce najlepszym sposobem na wsparcie rodzimych firm jest stymulowanie wewnętrznego popytu na wytwarzane w Polsce dobra - przekonuje Jacek Sadowski, prezes zarządu agencji DEMO Effective Launching, która razem z Fundacją Dajesz Pracę PL przygotowuje tą kampanię. Obecnie prowadzone są badania fokusowe kreacji stworzonych na potrzeby tej akcji.
Planowana na luty i marzec kampania będzie w pierwszym etapie prowadzona wśród pracowników polskich firm, z których udział potwierdziły do tej pory Śnieżka, WSP Społem, Gerlach, Makarony Polskie, Grupa Atlas, Zelmer, Oceanic, Nowy Styl, Solaris Bus & Coach, Nałęczów Zdrój, Cerat i Gitary Mayones. W tym celu wykorzystywane będą strony internetowe, narzędzia komunikacji wewnętrznej, korespondencja wychodząca i wydawnictwa firmowe. Następnie kampania obejmie reklamy w telewizji, radio, prasie i internecie.
Akcja jest efektem zorganizowanego w Gdańsku 24 października I Forum Polskiego Produktu Kupuj Nasze.PL, w którym wzięło udział blisko 50 przedstawicieli największych polskich firm, mediów i środowisk akademickich. Przygotowujące kampanię DEMO Effective Launching i Fundacja Dajesz Pracę PL zorganizowały wcześniej dwie podobne akcje: w 2001 roku pod hasłem "Zadbaj o swoją markę", a trzy lata później pod hasłem "Kupując polskie produkty dajesz pracę".
Dołącz do dyskusji: "Bądźmy dumni z polskich produktów" - najpierw w firmach, potem w mediach