Aviva kusi urlopem „tatusiowym" potencjalnych pracowników
Aviva rozpoczęła kampanię employer brandingową, zachęcającą do aplikowania do pracy w swoim biurze w Warszawie. Ubezpieczyciel oferuje m.in. dodatkowy 6-tygodniowy urlop „tatusiowy” i możliwość pracy zdalnej.
Kampania „Tu praca Ci służy” trwa przez cały styczeń. Reklamy pojawiły się na billboardach w warszawskich „zagłębiach korporacyjnych” - w okolicach tzw. "Mordoru", Ronda Daszyńskiego oraz na ośmiu stacjach pierwszej linii metra.
- W kampanii mówimy więc konkretnie, co oferujemy naszym obecnym i przyszłym pracownikom - nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji, pracę zdalną, globalny plan akcji pracowniczych czy urlop tatusiowy. To tylko niektóre z naszych benefitów. Rodzicom, powracającym z urlopów - macierzyńskich, ojcowskich czy rodzicielskich - proponujemy też pełnopłatny, krótszy dzień pracy - mówi Monika Kulińska, people director w Avivie.
Za kreacje odpowiada agencja VMLY&R, media kupiło Blue449. Kampania obejmuje też działania w mediach społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: Aviva kusi urlopem „tatusiowym" potencjalnych pracowników