Atmedia z ofertą na styczeń, 1560 zł za 1 GRP
Broker Atmedia otwiera sprzedaż czasu reklamowego na styczeń 2012 roku. W pierwszej fazie sprzedaży, tzw. ofercie pre-sales cena 1 GRP wynosi 1560 zł, o 21 proc. mniej niż w grudniu.
Zlecenia na zakup w tym systemie pre-sales będą przyjmowane w dniach 5-7 grudnia i rezerwowane w pierwszej kolejności. 9 grudnia ruszy sprzedaż pozostałych ratingów według wynegocjowanych kosztów netto. Tak jak w poprzednich miesiącach, reklamodawcy mogą też zarezerwować dowolny udziału pasma prime-time (godz. 18:00-22:59) w grudniowych kampaniach. Indeks zakupu prime-time wynosi 1,25 ceny bazowej.
- W styczniu, gdy ramówka telewizji naziemnych bazuje głównie na powtórkach, stacje tematyczne wygrywają programem walkę o widza - mówi Monika Reszka, head of product development w Atmedia.
Styczeń to ostatni miesiąc, w którym obowiązują założenia polityki handlowej brokera na 2011 rok.
Atmedia jest największym w Polsce domem sprzedaży mediów tematycznych. Oferuje zakup czasu reklamowego oraz akcji specjalnych w 60 kanałach tematycznych i w 28 witrynach internetowych.
Dołącz do dyskusji: Atmedia z ofertą na styczeń, 1560 zł za 1 GRP