ARBOmedia Polska przejmuje sieć internetową Q-NET
10 czerwca 2005 podpisana została umowa pomiędzy ARBOmedia A.G. a właścicielem firmy Q-NET Polska Sp. z o.o., firmą KONARIKA Ltd.
Na mocy umowy ARBOmedia stała się 100% właścicielem sieci Q-NET. W najbliższym czasie witryny zrzeszone w sieci Q-NET zostaną zintegrowane ze strukturą ARBOmedia. Połączony potencjał obydwu podmiotów wynosi ok. 7 mln Unikalnych Użytkowników.
Po połączeniu ARBOmedia reprezentuje ponad 240 witryn internetowych, które generują 400 mln odsłon.
- Od trzech lat następuje dynamiczny rozwój naszego polskiego oddziału. W sytuacji kiedy rynek jest już nasycony, przejęcie to naturalny etap dalszego rozwoju. Internet w Polsce rozwija się najszybciej, wśród wszystkich krajów w regionie, dlatego rynek ten jest dla nas bardzo ważny. Kupno firmy Q-NET pozwoli nam odegrać na nim jeszcze większą rolę - twierdzi Bronislav Kvasnicka COO ARBOmedia A.G.
- Cały dotychczasowy zespół Q-NET znajdzie się w nowej strukturze. Po połączeniu dział Internetu tworzyć będzie 14 osób. Integracja działów sprzedaży umożliwi nam intensywniej i efektywniej docierać do coraz większej liczby klientów, zainteresowanych reklamą w Internecie. Nasz cel nadrzędny to skuteczne działanie na rzecz reprezentowanych przez nas wydawców - powiedział Marcin Woźniak, dyrektor zarządzający ARBOmedia Polska.
- Poprzez połączenie potencjału dwóch sieci, jesteśmy w stanie zaoferować naszym Klientom propozycje nowe, ciekawsze, lepsze jakościowo i zasięgowo. Już w najbliższym czasie planujemy zaprezentować produkty, które z jednej strony w pełni wykorzystają siłę wszystkich reprezentowanych przez nas serwisów, z drugiej strony stanowić będą alternatywę dla produktów portali. Ponadto nowe serwisy w naszym portfolio dają nam większe możliwości w kreowaniu niestandardowych ofert sponsoringowych oraz zwiększają zasięg dla emisji form reklamowych dostępnych tylko w ARBOmedia - deklaruje Bartosz Drozdowski, dyrektor sprzedaży i marketingu ARBOmedia Polska
"Decyzja o wyborze potencjalnego partnera była wyjątkowo trudna. Postawiliśmy jednakże na niezależność, duże doświadczenie oraz multimediowość wśród oferowanych usług. Jednomyślnie zadecydowaliśmy o podpisaniu umowy z firmą ARBOmedia. Naszym podstawowym celem było zapewnienie wszystkim partnerom/serwisom współpracującym z Q-NET jak najlepszych przychodów z reklam. Dążyliśmy do tego, aby witryny te funkcjonowały w ramach całkowicie niezależnej struktury. Tym samym jesteśmy przekonani, że przekształcone ARBOmedia Polska otworzy przed witrynami Q-NET nowe możliwości działań na rynku reklamy internetowej w Polsce. Dołożymy wszelkich starań, aby nowy zespół ARBOmedia zapewnił swoim obecnym oraz nowym partnerom jak najlepsze warunki współpracy." powiedziała Karolina Kuczera, dyrektor zarządzający firmy Q-NET.
A jaka jest Państwa opinia. Czy jest to dobre posunięcie?
Dołącz do dyskusji: ARBOmedia Polska przejmuje sieć internetową Q-NET