Anna Rzeźnik na czele strategii w CPC Brand Consultants
Anna Rzeźnik awansowała na stanowisko strategic director w CPC Brand Consultants, firmie doradczej w obszarze budowania strategii marek.
Rzeźnik jest związana z CPC Brand Consultants od 9 lat, prowadziła projekty dla kluczowych klientów firmy, marek takich jak Pepsi, McDonald’s, Wedel, Heinz, Żywiec.
Współzałożycielka think tanku Królicza Nora, wyspecjalizowanego w rozumieniu nowych mediów i kultury młodych."
- Objęcie przez Anię Rzeźnik stanowiska strategic director to bardzo silne wzmocnienie kadry zarządzającej firmą - mówi Stanisław Mencwel, prezes zarządu firmy. - Ania wnosi świeże, innowacyjne spojrzenie na tworzenie procesów strategicznych dla naszych Klientów, a jej unikalnym atutem jest specjalizacja w tworzeniu strategii marek kierowanych dla młodych grup docelowych - dodaje.
Dołącz do dyskusji: Anna Rzeźnik na czele strategii w CPC Brand Consultants