Anna Ozga i Piotr Zach awansowali w agencji Social Lama
Agencja Social Lama awansowała dwoje pracowników. Anna Ozga, która wcześniej obejmowała stanowisko account executive, awansowała na stanowisko senior account executive. Drugi awans otrzymał Piotr Zach – dotychczasowy junior account executive został account executive.
Anna Ozga z Social Lamą związana jest od 2017 roku. Realizowała projekty z obszarów mody damskiej, gastronomii, edukacji czy nieruchomości. Ozga jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim.
Piotr Zach z Social Lamą związany jest od początku 2019 roku. Swoją ścieżkę zawodową w firmie rozpoczynał jako community moderator, następnie awansując na stanowisko juniorskie odpowiadał za kompleksową obsługę klientów agencji. Obecnie zarządza komunikacją marek z grupy Aquael. Koordynuje projekty na rzecz marek N Energia, Vobis czy Wordline Polska.
Zach ukończył marketing na Uniwersytecie Łódzkim, a także filologię polską ze specjalnością kreatywna komunikacja na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.
Dołącz do dyskusji: Anna Ozga i Piotr Zach awansowali w agencji Social Lama