Anita Łatyńska: z Melting Pot do They.pl
Do zespołu agencji digital marketingu They.pl dołączyła Anita Łatyńska, która objęła stanowisko digital strategy plannera. Do firmy przeszła z Melting Pot.
Ania Łatyńska

Do zadań Łatyńskiej należy tworzenie strategii marketingowych, prowadzenie badań rynkowych i analiz. Zajmie się strategicznym wsparciem zespołów performance marketing i digal media. Planuje również komunikacji w obszarze online - zarówno w segmencie B2B, jak i B2C.
Przez ostanie dwa lata Ania Łatyńska zdobywała doświadczenie w Melting Pot jako strategy planner. Wcześniej pracowała w agencji Cam Media, gdzie obsługiwała takich klientów jak PGNiG oraz Poczta Polska.
Jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Anita Łatyńska: z Melting Pot do They.pl