Angora chce mocniej walczyć o reklamy
Angora od stycznia 2006 roku będzie współpracować z AD Meritum.
Wydawnictwo Westa-Druk, wydawca tygodnika Angora, od stycznia 2006 roku nawiązuje współpracę z firmą AD Meritum.
"Od początku roku będziemy przekonywać reklamodawców do atutów Angory" - mówi Michał Janiak, Dyr. Zarządzający AD Meritum.
"Obecna sprzedaż tytułu wynosi ponad 260 tysięcy egzmplarzy (dane za okres: styczeń-sierpień2005). Poza tym zwieszono dostępna powierzchnię reklamową. Tytuł bardzo dobrze wypada w Polskich Badaniach Czytelnictwa. Od dwóch miesięcy tygodnik mam lepszy papier w środku, a na przełomie I i II kwartału Wydawca planuje poprawę jakości papieru okładek - dodaje Janiak.
Szczegółów umowy nie podano.
Dołącz do dyskusji: Angora chce mocniej walczyć o reklamy