Alcatel z IBM o komunikacji
IBM i Alcatel pracują nad rozwiązaniami umożliwiającymi współpracę i ujednoliconą komunikację
Współczesne firmy muszą zarządzać coraz większą liczbą mediów komunikacyjnych (poczta elektroniczna, faks, przesyłanie wiadomości głosowych, natychmiastowe przesyłanie wiadomości, SMS), z których korzystają coraz bardziej mobilni użytkownicy rozproszeni w odległych ośrodkach (biuro, telepraca, podróże służbowe, miasteczko akademickie) i posługujący się coraz bardziej zaawansowanymi terminalami. Firmy muszą się dostosować do tego nowego środowiska, w którym komunikacja stanowi podstawę procesów biznesowych, stacje robocze stają się coraz bardziej wirtualne, a współpraca w "wirtualnych" zespołach nabrała priorytetowego znaczenia.
W celu obniżenia kosztów, a jednocześnie zachęcania do współpracy i wymiany informacji między pracownikami, partnerami i klientami, firmy wykorzystują możliwości komunikacji IP. Według analityka z firmy COMMfusion, wartość rynku ujednoliconej komunikacji wzrośnie z 289 mln USD w 2002 r. do 762 mln USD w 2006 r. Wzrost ten jest po części efektem rozpowszechniania się technologii IP (stale rośnie liczba użytkowników terminali bezprzewodowych), a także wprowadzenia udoskonaleń w technologiach rozpoznawania głosu.
Inne
Dołącz do dyskusji: Alcatel z IBM o komunikacji