Akcja "ŁAppacz" w sieci Delikatesy Centrum. Promocja aplikacji mobilnej
Sieć sklepów Delikatesy Centrum wprowadza akcję o nazwie “ŁAppacz”. Na klientów codziennie będą czekać dwie nowe, jednodniowe promocje w aplikacji mobilnej.
Sieć marketów spożywczych Delikatesy Centrum wprowadza nową akcję promocyjną dostępną w aplikacji mobilnej. W ramach promocji ŁAppacz klienci sieci mogą codziennie skorzystać z dwóch nowych ofert. Jedna z nich dostępna jest dla wszystkich użytkowników, druga - po zrobieniu zakupów za minimum 15 zł za produkty wskazane w gazetce.
Klienci będą mogli korzystać z codziennych promocji w aplikacji już od 7 września. Akcja będzie komunikowana w kampanii telewizyjnej, radiowej oraz kanałami on-line.
- W tak trudnym dla konsumenta czasie szczególnie zależy nam na zagwarantowaniu niskich cen i atrakcyjnych promocji w Delikatesach Centrum, dlatego w ramach akcji ŁAppacz oferujemy bardzo konkurencyjne ceny na produkty ważne dla naszych klientów. Dla klientów to możliwość zaoszczędzenia na codziennych zakupach, a dla nas to kolejny krok w stronę budowania lojalności i zaangażowania naszych klientów. Aplikacja mobilna pełni tutaj kluczową rolę, ponieważ konsumenci coraz chętniej wiążą technologię ze swoimi nawykami zakupowymi – mówi Agata Szczepaniak, młodszy kierownik ds. CRM w Grupie Eurocash, do której należy sieć Delikatesy Centrum.
Dołącz do dyskusji: Akcja "ŁAppacz" w sieci Delikatesy Centrum. Promocja aplikacji mobilnej