AHA rozpędza wyobraźnię dla Hondy
Honda wprowadza na rynek nowy elastyczny samochód rekreacyjny - model FR-V
Promocją nowego modelu zajęła się w całości agencja reklamowa AHA.
Kampania przygotowana przez AHA oparta jest na podkreśleniu indywidualizmu i zamiłowania do dynamicznej jazdy. Rzucająca się w oczy dynamiczna sylwetka, 3 siedzenia z przodu, mocny silnik nowej generacji, liczne wzmocnienia, cztery poduszki powietrzne oraz kurtyny powietrzne to tylko początek wielkiej przygody z FR-V.
Honda FR-V zbudowana jest na platformie CR-V. Nowy model FR-V jest kwintesencją Hondy - komfort wnętrza i unikalne ustawienie foteli (3 fotele z przodu i 3 z tyłu z możliwością złożenia ich w podłodze oraz umożliwiające na złożenie foteli tak aby móc przewieźć "długie" rzeczy lub użyć złożonego siedzenia jako stolika), nieosiągalne dla innych przyspieszenie, innowacyjne rozwiązania technologiczne i niepowtarzalny styl połączony z funkcjonalnością. W Polsce zaoferowany zostanie model ze 150-konnym silnikiem 2.0.
Honda FR-V to samochód dedykowany młodym ludziom aktywnie spędzających czas z rodziną lub przyjaciółmi. Zakochanych w nowych technologiach, patrzących optymistycznie i aktywnie planujących przyszłość. Honda zaspokoi nawet najbardziej wybredne gusta.
Agencja reklamowa AHA przygotowała całościową kampanię nowego modelu Hondy - FR-V. Począwszy od pozycjonowania, poprzez kreatywne rozwiązania, po realizację projektu.
"To bardzo ciekawy samochód, będzie na pewno atrakcją dla wielu. Cieszę się, że dla niezwykłego modelu mogliśmy przygotować niezwykłą reklamę" - komentuje Jarosław Betlej, Prezes AHA. Kampania reklamowa zostanie uruchomiona na początku grudnia br. i obejmie nośniki takie, jak: wysoko nakładowe czasopisma opiniotwórcze (min.: Polityka, Wprost). W wybranej prasie zostanie zamieszczona zarówno klasyczna forma reklamy, jak i szeroko formatowe inserty. Model będzie promowany również w telewizji i na nośnikach outdoorowych.
Dołącz do dyskusji: AHA rozpędza wyobraźnię dla Hondy