Agencja Wizard promotorem kultury i regionów
Agencja reklamowa Wizard przygotowała graficzną oprawę Europejskich Dni Dziedzictwa na Mazowszu.
To prestiżowe wydarzenie kulturalne jest organizowane od 13 lat z inicjatywy Rady Europy. W innych krajach podczas Dni Dziedzictwa tłumy odwiedzają muzea, skanseny i inne miejsca, otwarte specjalnie na tę okazję. W Polsce akcja dopiero zdobywa swoją renomę. Dlatego, już po raz trzeci z rzędu, o wsparcie promocji Dni Dziedzictwa została poproszona agencja reklamowa Wizard, która jednocześnie jest jednym ze sponsorów wydarzenia.
"Po raz kolejny zaprosiliśmy agencję Wizard, która sprawdziła się w latach poprzednich jako dynamiczny i kreatywny promotor Dni Dziedzictwa na Mazowszu" - mówi Margerita Szulińska przedstawicielka Krajowego Ośrodka Badania i Dokumentacji Zabytków - koordynatora EDD w Polsce.
W efekcie współpracy w stolicy pojawiły się plakaty zapraszające na wrześniowe atrakcje EDD. Będą to wystawy, koncerty, kiermasze, plenery, degustacje kuchni regionalnych, sesje naukowe, wycieczki i wiele innych atrakcji, a przede wszystkim bezpłatny wstęp do zabytkowych, zwykle niedostępnych miejsc. Tegoroczne obchody zorganizowane są wokół trzech tematów: pałace, parki i ogrody, piękno starego detalu, oraz nowe w starym, czyli rewitalizacja i adaptacja zabytków poprzemysłowych.
"Europejskie Dni Dziedzictwa na Mazowszu to szansa na lepsze poznanie własnego regionu. Z naszego punktu widzenia chęć zaistnienia marek regionów na mapie Europy jest niezwykle istotna. Cieszymy się, że po raz kolejny możemy pomóc w promocji tej oryginalnej inicjatywy kulturalnej na Mazowszu " - mówi Tomasz Seroczyński, dyrektor generalny Agencji Wizard.
Dołącz do dyskusji: Agencja Wizard promotorem kultury i regionów