SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja AMC ma nowego marketing managera

Paulina Oracz dołączyła do zespołu agencji komunikacji marketingowej AMC Wytrykowski Iwankiewicz na stanowisko Marketing Managera

Zakres jej obowiązków to opracowanie i koordynacją działań komunikacyjnych klientów firmy, przede wszystkim z branży finansowo-ubezpieczeniowej. Doświadczenie z zakresu reklamy i promocji zdobywała m.in. w Wirtualnej Polsce, w agencji Mastermind, a ostatnio w wydawnictwie Brog Media Biznesu na stanowisku specjalisty ds. marketingu. Ze względu na wyspecjalizowanie się agencji AMC w obsłudze sektora finansowego niebagatelne znaczenie ma fakt, iż Paulina Oracz ukończyła Wyższą Szkołę Ubezpieczeń i Bankowości, a także odbyła stypendium w Holandii w Saxion Hogeschool Enschede, gdzie pogłębiała kierunek biznes i marketing. Zdobyta wiedza i doświadczenie pozwoli jej przyczynić się do dalszego rozwoju agencji.

Obecny trzon klientów agencji AMC tworzą instytucje finansowe, m.in.: Bise Bank, Centralny Dom Maklerski, Fortis Bank (od 2004 r. w zakresie BTL), Pioneer Pekao Investments, SEB Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych oraz klienci z branż: farmaceutycznej, sieci handlowych oraz budowlanej. Zespół agencji z blisko 9-letnim doświadczeniem na rynku reklamowym ma na swoim koncie nie tylko sukcesy w efektywnym przeprowadzaniu kampanii (sukcesy sprzedażowe klientów). Został także pozytywnie zweryfikowany przez Institute for International Research (IIR), największą międzynarodową firmę organizującą seminaria na tematy gospodarcze, przeprowadzając wykłady na temat reklamy w ramach konferencji "Marketing Usług Finansowych" dla kadry zarządzającej instytucji finansowych.

Dołącz do dyskusji: Agencja AMC ma nowego marketing managera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl