Adv.pl przejęła Weblocus i ma dział SEM
Adv.pl włączyła do swojej struktury markę Weblocus zajmującą się marketingiem w wyszukiwarkach. W agencji tworzy ona osobny dział kierowany przez Sławomira Graczyka.
Weblocus specjalizuje się w pozycjonowaniu w wyszukiwarkach i reklamach AdWords. Zespół, kierowany przez Sławomira Graczyka (na zdjęciu), funkcjonował pod tą marką od 7 lat.
Obecnie cały team przeszedł do agencji interaktywnej Adv.pl, w której stworzył osobny dział. – Obecnie liczy on cztery osoby, m.in. Tomasza Kornickiego, z którym uruchamiałem Weblocusa – opisuje Graczyk. – Jako osobny dział w Adv.pl pozyskaliśmy takich klientów jak Tesco i Liberty Direct – dodaje.
Adv.pl przejęcie Weblocusa uzasadnia tym, że rozwój kompetencji SEM to jeden z jej priorytetów w br. Agencja wdraża też związane z tym narzędzia, m.in. SUO, czyli synergię SEO i usability w kontekście projektowania oraz optymalizacji serwisów, zarówno dla wyszukiwarek jak i użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Adv.pl przejęła Weblocus i ma dział SEM