adMobile dla Blue Cafe
Pomaton EMI podjął decyzję o współpracy z agencją adMobile, w ramach promocji nowej płyty Blue Cafe, wykorzystując w tym celu SMSy
Pomaton EMI podjął decyzję o współpracy z agencją adMobile, w ramach promocji nowej płyty Blue Cafe, wykorzystując w tym celu SMSy. Przedsięwzięcie oparte zostało na konkursie oraz na idei klubu zrzeszającym miłośników zespołu.
Promocja rozpoczęła się 04 grudnia i trwać będzie do 31 marca. Do wygrania w konkursie jest 3000 niedostępnych na rynku singli oraz wykwintna kolacja dla pięciu osób z zespołem. Na potrzeby przedsięwzięcia stworzony został również Klub Blue Cafe - pierwsza oficjalna strona w sieci Internet skupiająca fanów zespołu. Na wszystkich Klubowiczów czekają liczne nagrody i upominki od zespołu.
- Zdecydowaliśmy się na wsparcie promocji nowej płyty Blue Cafe "demi-sec" kampanią SMSową. Dzięki temu docieramy do coraz szerszej publiczności, budując jednocześnie ich lojalność. Nowatorskim wsparciem promocji płyty jest Klub Blue Cafe, pierwsza oficjalna stronę gromadzącą wielbicieli zespołu, którą mamy nadzieję rozwijać wraz z pozostałymi działaniami promocyjnymi.- mówi Paweł Walicki, Senior Product Manager.
Dołącz do dyskusji: adMobile dla Blue Cafe