Adidas uruchomił globalną kampanię
W ubiegłym tygodniu wystartowała nowa globalna kampania firmyAdidas.
Przygotowała ją agencja 180/LA, a udział w niej bierze pięciugwiazdorów zawodowej ligi koszykówki NBA - informuje serwisBrandweek.
Kampania uwzględnia cztery internetowe filmiki, w których udziałbiorą Kevin Garnett (Boston Celtics), Tracy McGrady (HoustonRockets), Tim Duncan (San Antonio Spurs), Dwight Howard (OrlandoMagic) oraz Gilbert Arenas (Washington Wizards). Filmiki te, wktórych wymienieni zawodnicy trenują młodych graczy z USA i Chin,można obejrzeć na stronie Adidasbasketball.com.
Dziesięć 10-sekundowych fragmentów z tych klipów zostanierównież wykorzystanych jako spoty reklamowe w trakcie relacji zmeczów ligi NBA. Za zakup mediów odpowiedzialny jest tutaj dommediowy Carat. Cała kampania obejmuje również reklamy w prasie podhasłem 'NBA tested, brotherhood ready'.
Dołącz do dyskusji: Adidas uruchomił globalną kampanię