Absolwent w limitowanej piłkarskiej edycji
Absolwent wprowadził na rynek limitowaną piłkarską edycję wódki Absolwent Kibic. Wspiera to kampania przygotowana przez agencję Up.
Absolwent Kibic oferowany jest w specjalnym opakowaniu - butelce z wyżłobioną piłką oraz etykietą przedstawiająca emocje kibiców.
Kampania promująca markę została oparta na przeżywaniu sportowych wrażeń przez kibiców, a jej motywem przewodnim jest hasło: „Absolwent - nieoficjalny sponsor piłkarskich emocji”. Kreacje mają nawiązywać do mocnych wrażeń, jakie towarzyszą świętowaniu piłkarskiej fety w gronie przyjaciół.
Za przygotowanie komunikacji dla limitowanej piłkarskiej edycji wódki Absolwent Kibic odpowiada agencja Up, która zdobyła to zlecenie w przetargu.
Identyfikacja wizualna
Dołącz do dyskusji: Absolwent w limitowanej piłkarskiej edycji