500 tys. widzów „Pod wspólnym niebem”. TVP2 przegrała z konkurencją
Nowy serial „Pod wspólnym niebem” oglądało średnio 497 tys. widzów. Komediowa produkcja dała Dwójce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 2,53 mln zł.
„Pod wspólnym niebem” na antenie TVP2 oglądać można było w piątki o godz. 22.10, w okresie od 15 września do 8 grudnia br. Średnia widownia premierowych odcinków produkcji wyniosła 497 tys. osób, co przełożyło się na 4,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,56 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą popularnością cieszył się drugi odcinek, który śledziło 683 tys. osób.
Jedynka w paśmie nadawania nowego serialu zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy gł. filmy fabularne (raz relacjonowano 54. KFPP), osiągała 8,35 proc. udziału. Drugi był Polsat (pasmo filmowe; 8,33 proc.), a trzeci - TVN (również filmy; 8,32 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka wypadła najgorzej na tle swoich konkurentów.
Wpływy reklamowe z emisji premierowych odcinków serialu wyniosły 2,53 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Komediowa produkcja „Pod wspólnym niebem” opowiada o perypetiach dwóch rodzin, które przez niefortunny splot zdarzeń, zmuszone są zamieszkać pod jednym dachem. W lokatorskiej sadze występują m.in.: Paulina Śmigielska, Przemysław Furdak, Marek Bukowski, Anna Samusionek, Piotr Szwedes, Ewa Szykulska, Marek Frąckowiak, Marek Probosz, Ewa Mosakowska, Sebastian Konrad i Tadeusz Chudecki.
Dołącz do dyskusji: 500 tys. widzów „Pod wspólnym niebem”. TVP2 przegrała z konkurencją
Tyle ode mnie na ten temat.