SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

500 tys. widzów „Pod wspólnym niebem”. TVP2 przegrała z konkurencją

Nowy serial „Pod wspólnym niebem” oglądało średnio 497 tys. widzów. Komediowa produkcja dała Dwójce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 2,53 mln zł.

„Pod wspólnym niebem” na antenie TVP2 oglądać można było w piątki o godz. 22.10, w okresie od 15 września do 8 grudnia br. Średnia widownia premierowych odcinków produkcji wyniosła 497 tys. osób, co przełożyło się na 4,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,56 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą popularnością cieszył się drugi odcinek, który śledziło 683 tys. osób.

Jedynka w paśmie nadawania nowego serialu zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy gł. filmy fabularne (raz relacjonowano 54. KFPP), osiągała 8,35 proc. udziału. Drugi był Polsat (pasmo filmowe; 8,33 proc.), a trzeci - TVN (również filmy; 8,32 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka wypadła najgorzej na tle swoich konkurentów.

Wpływy reklamowe z emisji premierowych odcinków serialu wyniosły 2,53 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Komediowa produkcja „Pod wspólnym niebem” opowiada o perypetiach dwóch rodzin, które przez niefortunny splot zdarzeń, zmuszone są zamieszkać pod jednym dachem. W lokatorskiej sadze występują m.in.: Paulina Śmigielska, Przemysław Furdak, Marek Bukowski, Anna Samusionek, Piotr Szwedes, Ewa Szykulska, Marek Frąckowiak, Marek Probosz, Ewa Mosakowska, Sebastian Konrad i Tadeusz Chudecki.

Autorem scenariusza oryginalnej produkcji Telewizji Polskiej jest Marek Śledziewski. Serial jest samodzielnie realizowany przez Agencję Filmową TVP, a jego producentem jest Anna Jaroch-Okapiec.

Średni udział TVP2 wiosną 2017 roku wyniósł 7,95 proc. w grupie 4+ i 6,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Dołącz do dyskusji: 500 tys. widzów „Pod wspólnym niebem”. TVP2 przegrała z konkurencją

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bolec
Ta laska w mini ładna była i tyle
odpowiedź
User
prezes
W Netii oglądalność trzy razy wyższa i całkowita dominacja. Jestem zszokowany. Dziękujemy wiernej widowni.
odpowiedź
User
Krycha z Wałbrzycha
Nie wszystko w telewizji musi być dla masowej lewackiej widowni. Na niszowe seriale też jest miejsce, zwłaszcza w telewizji publicznej.
Tyle ode mnie na ten temat.
odpowiedź