3,5 mln USD na reklamę wideo online w Rosji
W pierwszej połowie bieżącego roku wydatki na internetową reklamęwideo w Rosji wyniosły 30 milionów rubli (1,2 miliona amerykańskichdolarów).
Ponad połowa z tej kwoty została wydana na reklamę w postacibanerów wideo - informuje serwis MarketingVOX, powołując się nadane zajmującej się cyfrową reklamą agencji AdWatch.
Wśród pozostałych formatów reklamy wideo online znalazły sięreklamy typu pre-roll i post-roll (umieszczane przed i po treściachwideo), banery w treściach wideo, product placement w treściachwideo oraz branding w odtwarzaczach wideo.
AdWatch szacuje, że w całym bieżącym roku na internetową reklamęwideo w Rosji zostanie wydanych 87 milionów rubli (3,5 mln USD).Segment ten będzie jednak stanowił tylko niecały 1 procent całegotamtejszego rynku reklamy online.
źródło: MarketingVOX
Raporty
Dołącz do dyskusji: 3,5 mln USD na reklamę wideo online w Rosji