180 PR dla Spa Nałęczów
Należąca do grupy Leo Burnett agencja 180 Public Relations zajmie się obsługą PR Uzdrowiska Spa Nałęczów
W Europie Zachodniej prowadzenie uzdrowisk jest uzupełnieniem podstawowej działalności grupy Perrier Vittel, związanej z produkcją markowych wód mineralnych. Grupa jest właścicielem trzech uzdrowisk - dwóch we Francji (Contrxeville i Vittel) oraz San Pellegrino we Włoszech. Uzdrowiska te, podobnie jak to ma być w przypadku SPA Nałęczów, oferują zarówno zabiegi lecznicze, jak i profilaktyczne.
"Tworzenie strategii komunikacji oraz prowadzenie szeroko zakrojonych media relations dla tak wyjątkowego podmiotu o wielowiekowej tradycji jak Uzdrowisko Spa Nałęczów jest dla nas ciekawym wyzwaniem. Takie projekty są rzadkością na rynku PR. Od wielu lat zajmujemy się rynkim wód mineralnych, jak również zdrowia i urody. Ten projekt pozwoli nam na wykorzystanie naszej wiedzy z pogranicza tych obszarów." - mówi Danuta Raczkiewicz-Chenczke, Managing Director Agencji 180o PR.
Inne
Dołącz do dyskusji: 180 PR dla Spa Nałęczów