154 kampanie powalczą o Media Trendy
Do tegorocznej edycji konkursu Media Trendy zgłoszono 154 kampanie. W połowie marca spośród nich zostanie wyłoniona short lista.
Kampanie do tegorocznej edycji Media Trendów zgłosiły media domy mediowe, agencje reklamowe i interaktywne oraz reklamodawcy. Najwięcej prac wpłynęło w kategoriach „Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych”, „Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy celowej”, „Innowacyjna strategia zintegrowana” oraz w kategorii dotyczącej akcji ambientowych i OOH. Wśród zgłoszonych projektów są kampanie zrealizowane na tabletach i telefonach komórkowych.
154 zgłoszenia to dokładnie o 23 więcej niż w ub.r. Wtedy najważniejsze nagrody przyznano Janowi Wejchertowi, Facebookowi i kampanii „Kumpel z przeszłości” (więcej na ten temat).
W ramach obecnej edycji do 15 marca jury przez internet oceni wszystkie zgłoszone kampanie, wyłaniając w ten sposób short listę. Projekty, które się na niej znajdą, 31 marca i 1 kwietnia zostaną poddane głosowaniu. Jury będzie obradować w warszawskiej Zachęcie, a przewodzić będą Katarzyna Bem (media manager z Grupy Żywiec) w kategorii „Innowacja w planowaniu mediów” oraz Dorota Żurkowska-Bytner (country manager Discovery Networks CEEMEA) w kategorii „Innowacja w mediach”.
W ten sposób wyłonione zostaną nagrodzone prace. Wyjątkowy projekt, niezależnie od kategorii, może otrzymać tytuł Grand Prix. Na podstawie kandydatur zgłaszanych przez podmioty biorące udział w konkursie i radę programową, przyznane zostaną również nagrody specjalne: człowieka mediów, medium roku i wydarzenia roku na rynku medialnym.
Wszystkie nagrody zostaną wręczone 18 kwietnia podczas uroczystej gali w Teatrze Dramatycznym w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: 154 kampanie powalczą o Media Trendy