Wywiad z prezesem ogromnej spółki notowanej na giełdzie nie jest najłatwiejszym, jaki można przeprowadzić. Trzeba przebić kilka pierwszych murów, by przejść od ogółów do szczegółów. Bartosz Hojka, prezes Agory, dostał ode mnie 52 pytania. Rozmawiamy o Agorze, o nim i o wojnach (zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych), które musiał toczyć. – Oczywiście, że się wkurzam, bo ja w ogóle mam emocjonalny stosunek do tej firmy. To w końcu ważna rzecz w moim życiu, a to generuje emocje, także te negatywne – mówi.
16 pytań i jedna osoba. Piotr Piętka, CEO Poland, Ukraine, Baltics w Publicis Groupe, odpowiada na nasz kwestionariusz, z którym mierzą się menadżerowie wyróżnieni w naszej liście dziesiątki wpływowych Polek i Polaków w światowych korporacjach.
Portal Wirtualne Media został nagrodzony przez środowisko polskich ekspertów public relations prestiżową nagrodą Lwy PR. Organizatorem konkursu jest Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Gala wręczenia nagród Lwy PR odbyła się w sobotę 8 marca w warszawskiej Kinotece.
Kilka miesięcy temu Meta ogłosiła nowy program dla twórców, w ramach którego mogą zarabiać na swoich postach z Facebooka. Teraz popularna dziennikarka i pisarka Katarzyna Czajka-Kominiarczuk podała, że na swojej twórczości zarobiła w miesiąc ledwie kilka dolarów. - To jednak nie o pieniądze tu chodzi – wskazuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Kaniecki z Salestube.
Użytkownicy serwisu streamingowego SkyShowtime są zapraszani do wypełnienia szczegółowej ankiety. Platforma pyta w niej m.in. o swoje zalety i wady, sonduje możliwość rozszerzenia oferty o kanały linearne. Padają też pytania na temat lektora, dubbingu i napisów.
W tradycyjnych mediach masowych, takich jak telewizja, radio czy niegdyś prasa, stosowano stosunkowo proste wskaźniki efektywności, oparte głównie na określeniu dotarcia i pokrycia grupy docelowej. Wskaźniki takie jak liczba lub siła emisji, zasięg czy częstotliwość umożliwiały oszacowanie, ile razy przekaz mógł dotrzeć do określonej części grupy docelowej. Wynikało to z jednokierunkowego charakteru tych kanałów, ograniczającego możliwość precyzyjnego śledzenia interakcji odbiorców.
Łatwogang, Doda, Lewandowski, Wersow czy Książulo znaleźli się na czele poszczególnych w rankingu See Bloggers, wskazującym, kto ze znanych osób i influencerów jest najpopularniejszy w sieci.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations ma nowe władze. Na dwuletnią kadencję nową prezeską organizacji została Karolina Łuczak, dyrektorka biura prasowego i komunikacji wewnętrznej oraz rzeczniczka prasowa Provident Polska.
Średnio 442 tys. widzów oglądało w lutym program „Dzień Dobry TVN”, który kolejny miesiąc z rzędu był liderem programów śniadaniowych. Drugie w zestawieniu „Pytanie na śniadanie” miało o 90 tys. odbiorców mniej. W porównaniu do wyników ze stycznia nieznacznie przybyło też widzów programu „Halo tu Polsat”.
Telewidz poskarżył się do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na niecenzuralne słowa w Republice. Doradca prezydenta Stanisław Żaryn wyjaśnił bowiem w programie na żywo jakie słowa stoją za symbolem ośmiu gwiazdek. Regulator odpowiedział skarżącemu, że wystąpił do nadawcy o nagranie z budzącym kontrowersję programem.
Sylwia Chada dołącza do agencji Lifetube jako chief growth officer. W swojej karierze była m.in. szefową TikToka na region Europy Środkowej.
Dziennik „Rzeczpospolita” (Gremi Media) zwolnił wieloletnią brukselską korespondentkę Annę Słojewską.
Należący do Grupy MWE Networks kanał Home TV jest teraz dostępny za pośrednictwem MUX-L1 naziemnej telewizji cyfrowej w wysokiej rozdzielczości. Wcześniej stację można było oglądać jedynie w standardowej rozdzielczości.
Do zespołu firmy Braughman Group Media dołączył Michał Mozyrko obejmując stanowisko dyrektora sprzedaży – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
W piątek do prokuratury skierowano zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez szefa KRRiT Macieja Świrskiego przygotowane przez grupę posłów z sejmowej komisji kultury i środków przekazu. Chodzi o sprawę jego podróży do USA na inaugurację prezydentury Donalda Trumpa.
Play zaczął nową kampanię swojej oferty abonamentowej i dostępnych w niej smartfonów. W reklamach występuje aktorka Izabela Kuna.
Spółka Weglokoks prowadzi przetarg na wybór agencji doradczej do opracowania i wdrożenia kompleksowej strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, doradztwa w zakresie PR oraz doradztwa w zarządzaniu komunikacją kryzysową – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.
Z oferty YouTube Music i Premium korzysta już 125 milinów użytkowników na świecie – to o 25 milionów więcej niż rok wcześniej – podał Google.
Santander Leasing z nową agencją PR. Przetarg wygrała agencja Ro.
Wystartowała kampania marketingowa promująca Alior Konto. Działania mediowe zostały zaplanowane tak, aby w oparciu o synergię kanałów komunikacji, skutecznie zbudować wizerunek Alior Banku i świadomość nowej oferty.