138 kg pomaranczy
2010-05-17 23:16:28 - Tomek K.
-pierwszy raz 80km/h bylo za duzo dla mnie
-pierwszy raz za zatankowanie 20 zl mialem tyle wrazen
-pierwszy raz uwazalem na korzenie, a nie katamarany
-pierwszy raz zwalone drzewo na sciezke nie oznaczalo potrzeby szukania
nowej drogi
-pierwszy raz zgubilem sie na Kaszubach
-pierwszy raz nie dbalem o to, ze sie zgubilem :P, tylko wrocilem do lasu
-pierwszy raz wyprzedzil mnie yaris na asfalcie
-pierwszy raz po przejechaniu 200 km bylem zmeczony jak po dzwiganiu
ciezarow
-pierwszy raz na widok kaluzy dawalem pelen palnik
-pierwszy raz jechalem pod roznymi dziwnymi katami w blocie, piachu z twarza
usmiechnieta od ucha do ucha
Poza tym:
- na asfalcie to generalnie masakra - wlasciwosci jezdne super, ale
mieszanie biegami jak
w jakiejs NSR125 - masakra w porownaniu z GSXR1000 :D hyhyhyh,
-w terenie - SUPER - myslalem, ze bede musial sie uczyc jezdzic od poczatku,
ale motocykl ten jest baaaaaaaardzo instynktowny, nawet w sytuacjach gdy
uciekal juz
jednoczesnie przod i tyl.... gaz, i moto samo wychodzilo....super uczucie :D
Ale GPS jest niezbedny do lasow :D. Tylko zastanawiam sie, ktory uchwyt
to wytrzyma :P
Pozdrawiam,
Tomek K.(3city)
KTM690 enduro
GSXR1000K5
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-18 00:20:32 - KJ Siła Słów
> Ale GPS jest niezbedny do lasow :D. Tylko zastanawiam sie, ktory uchwyt
> to wytrzyma :P
Tylko nie mów, że właśnie z lasu wróciłeś.
Samemu w lesie po nocy ? może być słabo.
Nie mówiąc już o tym, że samemu podręczniki enduro nie polecają
(mi się zdarza, ale tam gdzie latam jednak ludzie się kręca).
GPS jazdę na kierownicy to wytrzyma, gorzej z glebą.
Proponuje do plecaka.
KJ
PS. No co, nie kupił 2-paka jak mówiłem to sobie go trochę postraszę ;-)
PS2. Fajnego brudnego!
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-18 10:26:42 - Tomek K.
> Tylko nie mów, że właśnie z lasu wróciłeś.
> Samemu w lesie po nocy ? może być słabo.
Ja ostatnio slepy sie zrobilem w nocy i nawet samochodem
unikam jazdy po ciemku poza miastem, a co dopiero enduro (w lesie),
ktore ma zarowke jak moj rower ;-).
Takze jazdy odbywaly sie w dzien.
> Nie mówiąc już o tym, że samemu podręczniki enduro nie polecają
100 km przelatalem sam, a drugie 100 km z kumplem, ktory wychowal
sie w tamtych lasach :D
> (mi się zdarza, ale tam gdzie latam jednak ludzie się kręca).
Ja endurzenia dopiero sie ucze, i tak np. troche lekcewazaco podszedlem
do ubioru z nastawieniem eee tam te 60-70 km/h, kurtka turystyczna
z goretexem i jakimis drobnymi ochraniaczami wystarczy - ale musze
przyznac, ze wczoraj momentami mialem stracha :D, zupelnie inaczej
odbiera sie ta predkosc. I zaczalem zastanawiac sie nad jakas zbroja
dainese albo buzerem....
> PS2. Fajnego brudnego!
Dzieki !
Pozdrawiam,
Tomek K.(3city)
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-18 09:17:33 - (pj)
> Pierwsze wrazenia z jazdy pomarancza: :P
[...]
> Tomek K.(3city)
> KTM690 enduro
No no! Zgodnie z ogolnie znanym, preclowym, zawolaniem iz kazdy skonczy
i tak w blocie..?! ;-) Gratulacje!
--
pozdr
pj
gsx1300r
do sprzedania
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-18 11:23:38 - Tytus z fabryki
***(pj) No no! Zgodnie z ogolnie znanym, preclowym, zawolaniem iz kazdy
skonczy
> i tak w blocie..?! ;-)
No way !!!
--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-18 11:42:40 - KJ Siła Słów
> ***(pj) No no! Zgodnie z ogolnie znanym, preclowym, zawolaniem iz kazdy
> skonczy
>> i tak w blocie..?! ;-)
>
> No way !!!
Ty nie musisz.
Ty jesteś brzydki i bez błota.
KJ
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-18 09:38:03 - Kamil Nowak 'Amil'
> KTM690 enduro
Gratulacje :)
Ty no, ale co Cie przekonalo do KTMa? Bo jak pamietam nie chciales...
--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-18 09:40:35 - (pj)
>
> Ty no, ale co Cie przekonalo do KTMa?
>
nowopowstaly w Gda salon? ;-)
--
pozdr
pj
gsx1300r-do sprzedania
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-18 10:05:40 - kocyk
> W dniu 2010-05-18 09:38, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
>>
>> Ty no, ale co Cie przekonalo do KTMa?
>>
>
> nowopowstaly w Gda salon? ;-)
A jakies jazdy testowe przewiduja?
K.
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-18 10:11:40 - (pj)
> (pj) wrote:
>>
>> nowopowstaly w Gda salon? ;-)
>
> A jakies jazdy testowe przewiduja?
tinyurl.com/3977pnu
--
pozdr
pj
gsx1300r-do sprzedania
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-18 10:34:04 - Tomek K.
Użytkownik kocyk
>> nowopowstaly w Gda salon? ;-)
> A jakies jazdy testowe przewiduja?
Byly dni otwarte 8-9-go maja.
Pozdrawiam,
Tomek K.(3city)
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-18 10:32:03 - Tomek K.
Użytkownik (pj)
>> Ty no, ale co Cie przekonalo do KTMa?
> nowopowstaly w Gda salon? ;-)
Motocykl zostal kupiony przeze mnie standardowo w .... Lodzi :)
A czemu w koncu padlo na KTM?
Jest najlzejszym jednocylindrowym enduro,
a najwazniejszym argumentem - jest najbrzydszym enduro na rynku ;-).
Po wczorajszych jazdach utwierdzilem sie w dobrym zakupie -
mysle, ze na tenere660 z 210kg mialbym olbrzymie problemy
wjechac tam gdzie wczoraj z pelnym usmiechem na twarzy pojezdzilem :)))))
Pozdrawiam,
Tomek K.(3city)
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-19 18:17:36 - de Fresz
> A czemu w koncu padlo na KTM?
> Jest najlzejszym jednocylindrowym enduro,
> a najwazniejszym argumentem - jest najbrzydszym enduro na rynku ;-).
>
> Po wczorajszych jazdach utwierdzilem sie w dobrym zakupie -
> mysle, ze na tenere660 z 210kg mialbym olbrzymie problemy
> wjechac tam gdzie wczoraj z pelnym usmiechem na twarzy pojezdzilem :)))))
Bo terenowość Tenery kończy się w ulotkach ;-)
Ten KTM to bodaj jeden z ostatnich przedstawicieli zdychającego gatunku
dual-sport. Oprócz niego jest jeszcze Buma G650X i Huska TE610, reszta
to albo wyczynówki, albo cieżkie lochy.
A sprawdzałeś już jak jest z tym modelu z większymi bakami? Bo jeśli
chcesz się pokulać gdzieś dalej, to może być jakiś problem - do starego
LC4 dało się założyć 28 l od Adventure (lub po prostu wybrać tą
wersję), ale tu bak jest pod siedzeniem i wymienić się go tak łatwo nie
da, choć nie wątpię że wcześniej czy później ktoś zacznie robić coś
dodatkowego do tego modelu.
--
Pozdrawiam
de Fresz
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-19 23:04:35 - Lukasz Lechowicz
> Bo terenowość Tenery kończy się w ulotkach ;-)
> Ten KTM to bodaj jeden z ostatnich przedstawicieli zdychającego gatunku
> dual-sport. Oprócz niego jest jeszcze Buma G650X i Huska TE610, reszta
> to albo wyczynówki, albo cieżkie lochy.
>
> A sprawdzałeś już jak jest z tym modelu z większymi bakami? Bo jeśli
> chcesz się pokulać gdzieś dalej, to może być jakiś problem - do starego
> LC4 dało się założyć 28 l od Adventure (lub po prostu wybrać tą wersję),
> ale tu bak jest pod siedzeniem i wymienić się go tak łatwo nie da, choć
> nie wątpię że wcześniej czy później ktoś zacznie robić coś dodatkowego
> do tego modelu.
>
do KTM 690 aqualine robi safari +14l na przod (12 pod siedzeniem) = 26l
co daje przyzwoity zasieg
do Bumy G650XCh aqualine robi 16l zboirnik na przod (+9 pod kanapa) = 25l
W obu przypadkach ponad 500km zasiegu ...
Pzdr
Luc
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-20 09:08:00 - Tytus z fabryki
***Lukasz Lechowicz do KTM 690 aqualine = 26l
do Bumy G650XCh aqualine = 25l
W obu przypadkach ponad 500km zasiegu ...
Znaczy siem te sprzety w terenie pala mniej niz 5 l/100 km???
--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-20 09:25:41 - Lukasz Lechowicz
> Siemka
>
> ***Lukasz Lechowicz do KTM 690 aqualine = 26l
> do Bumy G650XCh aqualine = 25l
> W obu przypadkach ponad 500km zasiegu ...
>
> Znaczy siem te sprzety w terenie pala mniej niz 5 l/100 km???
>
znaczy sie ze przy spokojnej jezdzie na dojazdowkach Buma pali ponizej
4l/100km. z 9l zbiornika srednio wychodzi ok 220-230km.
w terenie zalezy czy ogien po szutrach, czy mlocka po gorach, czy darcie
na otwartej na maksa manetce po pustyni wychodzi od 4 do 6l/100km.
Kolega z ktorym regularnie jezdze katuje KTM 690 Enduro R i pali mu
nieznacznie wiecej.
pzdr
luc
---
vimeo.com/mtbiker
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-20 11:01:43 - de Fresz
> znaczy sie ze przy spokojnej jezdzie na dojazdowkach Buma pali ponizej
> 4l/100km. z 9l zbiornika srednio wychodzi ok 220-230km.
> w terenie zalezy czy ogien po szutrach, czy mlocka po gorach, czy
> darcie na otwartej na maksa manetce po pustyni wychodzi od 4 do
> 6l/100km.
> Kolega z ktorym regularnie jezdze katuje KTM 690 Enduro R i pali mu
> nieznacznie wiecej.
Szit, no to niezły postęp z tymi wytryskami w stosunku do gaźniorów.
Moja LC4 przy łojeniu w terenie chleje coś w okolicach 8, rekordowo
wyszło ponad 10, a przy spokojnym pyrkaniu gdzieś koło 6.
--
Pozdrawiam
de Fresz
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-19 23:04:37 - Tomek K.
Użytkownik de Fresz
> Bo terenowość Tenery kończy się w ulotkach ;-)
> Ten KTM to bodaj jeden z ostatnich przedstawicieli zdychającego gatunku
> dual-sport.
Ano.
> A sprawdzałeś już jak jest z tym modelu z większymi bakami?
Sa dostepne nawet w oryginalnych akcesoriach KTM (bodajze 24 L).
Pozdrawiam,
Tomek K.(3city)
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-18 09:50:15 - newrom@spamcom.com
wrote:
>Pierwsze wrazenia z jazdy pomarancza: :P
gratulacje
>Ale GPS jest niezbedny do lasow :D. Tylko zastanawiam sie, ktory uchwyt
>to wytrzyma :P
garminowski rowerowy do odbiornikow turystycznych, na prawde jest
trudny do zniszczenia :)
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-18 16:25:44 - LukeB
> garminowski rowerowy do odbiornikow turystycznych, na prawde jest
> trudny do zniszczenia :)
A ktory dokladnie, bo poczebuje do Trampka?
Thnx
--
Lukasz
Transalp XL650V, WAW
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-20 13:15:44 - newrom@spamcom.com
>A ktory dokladnie, bo poczebuje do Trampka?
konkretnie to ja mam gpsmap 60cs i do niego jest dedykowany jeden
uchwyt, mocowany na kierownicy.
W ciagu tych 5-7 lat uzywania (odbiornik kupilem niedlugo po
premierze, ale nie pamietam juz kiedy to bylo dokladnie) chyba tylko
raz mi wyskoczyl z zaczepu. Zawsze mem go przewiazanego paskiem na
reke do kierownicy wiec nie uciekl tylko sobie dyndal :)
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-19 18:19:26 - de Fresz
>> Ale GPS jest niezbedny do lasow :D. Tylko zastanawiam sie, ktory uchwyt
>> to wytrzyma :P
>
> garminowski rowerowy do odbiornikow turystycznych, na prawde jest
> trudny do zniszczenia :)
Np. ten do 60-tek potrafi się wypiąć w czasie ostrzejszej zabawy w
terenie. Ale są jeszcze RAM Mounty (trochę lepsze) lub Touratechy (dużo
lepsze).
--
Pozdrawiam
de Fresz
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-18 17:08:46 - Sybi
> Tomek K.(3city)
> KTM690 enduro
> GSXR1000K5
>
No, no, no!;)
Gratulki!
Rozumiem, że litrówka zastaje na wypady po asfalcie?;)
--
Pozdr
Sybi
Straszyn
Super Blackbird
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-19 23:00:43 - Tomek K.
> No, no, no!;)
> Gratulki!
Dzieki! :)
To co, Sybi, kiedy wstawiamy jakis wydech od golfa do pomaranczy? :P
Pomarancza nawet na oryginalnym wydechu ladnie pierdzi :)
Pozdrawiam,
Tomek K.(3city)
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-20 08:35:14 - Sybi
> Dzieki! :)
> To co, Sybi, kiedy wstawiamy jakis wydech od golfa do pomaranczy? :P
> Pomarancza nawet na oryginalnym wydechu ladnie pierdzi :)
>
Ty wiesz ze z reorganizacja wydechu nie ma problemu. To nasza specjalnosc;))
Choc musze przyzac, ze coraz trudniej toleruje halas. Moze dlatego ze
mieszkam
przy ruchliwej drodze;)
Obserwuje rozna motocykle co przelatuja mi przed nosem. Niektóry ladnie
(glosno ale ladnie) brzecza, rzedowki pieknie graja, choppery gulgoca
ale zdarzaja sie tez jednoslady ktore sprawiaja wrazenie ze cala ich moc
idzie w robienie halasu, i tylko resztkami mocy ciagna do przodu!
Odnosze wrazenie ze dla wielu motocyklistow halas jest wazniejszy
od innych aspektow moto; tak bardzo lubimy sie pokazac;))
--
Pozdr
Sybi
Straszyn
Super Blackbird
Re: 138 kg pomaranczy
2010-05-18 17:16:55 - Karambol
No właśnie, nie ma jak KAT!! Ja swojego wystawiłem niedawno na sprzedaż ale
czym dłużej wisi to ogłoszenie tym bardziej nie chce go sprzedawać..i tak
99% sezonu latam po okolicznych lasach, wiec co mi więcej potrzeba?
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
www.youtube.com/user/MarcinKabat
www.youtube.com/user/luckykabatpl