[serwis][2T][50cc] Od czego to?
2010-06-06 00:09:49 - woohoo
powie mi ktoś, za co odpowiedzialny jest wężyk D, który wychodzi z
filtra paliwa? i48.tinypic.com/2qvsjmd.jpg
Z góry dzięki.
--
wo_Ohoo!
Re: [2T][50cc] Od czego to?
2010-06-06 00:36:47 - AZ
> Klaksonem,
> powie mi ktoś, za co odpowiedzialny jest wężyk D, który wychodzi z
> filtra paliwa?i48.tinypic.com/2qvsjmd.jpg
> Z góry dzięki.
>
To nie jest filtr paliwa. To jest kranik podciśnieniowy ze
zintegrowanym filtrem si(a)teczkowym. Filtr zobaczysz po odkręceniu
obejmy B i wyciągnięciu całego ustrojstwa w dół. Wężyk D idzie gdzieś
do dolotu. Silnik wytwarza podciśnienie kręcąc się, podciśnienie
zasysa przez wężyk membrankę w kraniku i paliwo zaczyna płynąć.
--
Artur
ZZR 1200
Re: [2T][50cc] Od czego to?
2010-06-06 01:09:59 - woohoo
> To nie jest filtr paliwa. To jest kranik podciśnieniowy ze
> zintegrowanym filtrem si(a)teczkowym. Filtr zobaczysz po odkręceniu
> obejmy B i wyciągnięciu całego ustrojstwa w dół. Wężyk D idzie gdzieś
> do dolotu. Silnik wytwarza podciśnienie kręcąc się, podciśnienie
> zasysa przez wężyk membrankę w kraniku i paliwo zaczyna płynąć.
Dzięki. Sprawa wygląda tak, że toczydło nie chce palić. Wyeliminowałem
kwestię zapłonu (iskra jest) i wziąłem się za gaźnik, jako że sprzęt
długo stał bez przepalania. Po zdemontowaniu wszystkiego, co było
trzeba, zobaczyłem, że wężyk ten jest przymocowany tylko od strony baku.
Druga strona zwisa swobodnie. Rozumiem więc teraz, że to właśnie to było
główną przyczyną problemu z rozruchem. Słusznie? W przeszłości po
zimowych postojach zapalał za pierwszym/drugim kopnięciem.
--
wo_Ohoo!
Re: [2T][50cc] Od czego to?
2010-06-06 01:21:39 - masti
wystukał:
> W dniu 2010-06-06 00:36, AZ pisze:
>> To nie jest filtr paliwa. To jest kranik podciśnieniowy ze
>> zintegrowanym filtrem si(a)teczkowym. Filtr zobaczysz po odkręceniu
>> obejmy B i wyciągnięciu całego ustrojstwa w dół. Wężyk D idzie gdzieś
>> do dolotu. Silnik wytwarza podciśnienie kręcąc się, podciśnienie zasysa
>> przez wężyk membrankę w kraniku i paliwo zaczyna płynąć.
>
> Dzięki. Sprawa wygląda tak, że toczydło nie chce palić. Wyeliminowałem
> kwestię zapłonu (iskra jest) i wziąłem się za gaźnik, jako że sprzęt
> długo stał bez przepalania. Po zdemontowaniu wszystkiego, co było
> trzeba, zobaczyłem, że wężyk ten jest przymocowany tylko od strony baku.
> Druga strona zwisa swobodnie. Rozumiem więc teraz, że to właśnie to było
> główną przyczyną problemu z rozruchem. Słusznie? W przeszłości po
> zimowych postojach zapalał za pierwszym/drugim kopnięciem.
słusznie, jak nie było podciśnienia to paliwo nie płynęło
--
BMW R1100GS '95
mst
-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija! T.Pratchett
Re: [2T][50cc] Od czego to?
2010-06-07 22:39:56 - Eskimos
wrote:
>. Rozumiem więc teraz, że to właśnie to było
>główną przyczyną problemu z rozruchem. Słusznie? W przeszłości po
>zimowych postojach zapalał za pierwszym/drugim kopnięciem.
Najpierw pociągnij paszczą, żeby napełnić gaźnik, a dopiero później
wepnij go tam gdzie był. Szkoda kopania/akumulatora.
--
Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań
Re: [2T][50cc] Od czego to?
2010-06-07 22:57:47 - woohoo
> Najpierw pociągnij paszczą, żeby napełnić gaźnik, a dopiero później
> wepnij go tam gdzie był. Szkoda kopania/akumulatora.
Dzięki, ale już w niedzielę go odpaliłem. Wcześniej wstrzyknąłem trochę
benzyny pod świecę. Trochę się nakopać faktycznie musiałem, ale w końcu
zaskoczył na dobre i zaczął chodzić jak należy, choć początkowo kopcił
jak lokomotywa parowa.
--
wo_Ohoo!