Skyrim
2011-11-11 22:14:06 - Mateusz Ludwin
ale może gdyby zrobili badziewne, to by wspomnieli? Fantastyczna grafika
mapy. Zachciało mi się.
--
You have to have men who are moral... and at the same time who are able to
utilize their primordial instincts to kill without feeling... without
passion... without judgment... without judgment.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-11-12 00:32:13 - jacki
> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe? Nic nie mówili o questach,
> ale może gdyby zrobili badziewne, to by wspomnieli? Fantastyczna grafika
> mapy. Zachciało mi się.
To taki Fallout with swords...
Re: Skyrim
2011-11-12 11:03:00 - Potocki Passion & Adventure
> W dniu 2011-11-11 22:14, Mateusz Ludwin pisze:
>> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe? Nic nie mówili o
>> questach, ale może gdyby zrobili badziewne, to by wspomnieli?
>> Fantastyczna grafika mapy. Zachciało mi się.
>
> To taki Fallout with swords...
Biorąc pod uwagę, że Fallout 3 to jedna z dwóch gier moich ulubionych tej
generacji konsol (zaraz obok Mass Effect) i spędziłem przy nim około 360 godzin
gry, to Skyrim zapowiada się jeszcze ciakwiej :)
--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl
www.DogsPassion.pl
GG: 3121891
Re: Skyrim
2011-11-12 11:26:00 - Saiko Kila
>>> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe? Nic nie mówili o questach,
>>> ale może gdyby zrobili badziewne, to by wspomnieli? Fantastyczna grafika
>>> mapy. Zachciało mi się.
>>
>> To taki Fallout with swords...
>
> Ale Fallout 3 czy Fallout NV? :-)
Żadna różnica :P
--
Saiko Kila
I dream of a beautiful and gentle world, a world in which young girls
can skip through dark forests without fear of being attacked by Big Bad
Wolves.
Re: Skyrim
2011-11-12 18:11:59 - GR
> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe? Nic nie mówili o questach,
> ale może gdyby zrobili badziewne, to by wspomnieli? Fantastyczna grafika
> mapy. Zachciało mi się.
Questy jak questy, takie same jak w innych rpg'ach. Ale klimat miodzio -
pierwszy raz od wielu lat spedzilem cala noc na graniu.
GR
Re: Skyrim
2011-11-12 19:02:05 - piorun
użytkownik *GR* napisał:
> Questy jak questy, takie same jak w innych rpg'ach. Ale klimat miodzio -
> pierwszy raz od wielu lat spedzilem cala noc na graniu.
Ale w innych rpgach czy w innych rpgach Bethesdy? :p
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl
Re: Skyrim
2011-11-12 21:41:53 - Doomin
> Dnia 2011-11-12 18:11:59 w wiadomości
> użytkownik *GR* napisał:
>> Questy jak questy, takie same jak w innych rpg'ach. Ale klimat miodzio -
>> pierwszy raz od wielu lat spedzilem cala noc na graniu.
>
> Ale w innych rpgach czy w innych rpgach Bethesdy? :p
Pierwsze wrazenie jest duzo lepsze niz w Oblivionie.
Re: Skyrim
2011-11-12 21:42:55 - Doomin
> W dniu 2011-11-12 19:02, piorun pisze:
>> Dnia 2011-11-12 18:11:59 w wiadomości
>> użytkownik *GR* napisał:
>>> Questy jak questy, takie same jak w innych rpg'ach. Ale klimat miodzio -
>>> pierwszy raz od wielu lat spedzilem cala noc na graniu.
>>
>> Ale w innych rpgach czy w innych rpgach Bethesdy? :p
>
> Pierwsze wrazenie jest duzo lepsze niz w Oblivionie.
Na dodatek gra ma niesamowite wymagania sprzetowe - in plus,
komp na ktorym w Wiedzmina 2 gralem na low z dodatkami teraz
na upartego moglbym nawet w ultra grac.
Re: Skyrim
2011-11-12 22:16:04 - Mateusz Ludwin
> Na dodatek gra ma niesamowite wymagania sprzetowe - in plus,
> komp na ktorym w Wiedzmina 2 gralem na low z dodatkami teraz
> na upartego moglbym nawet w ultra grac.
Hmmmmmm.
Czyliż byłoby możliwe zagranie w Skyrima na moim laptoku z GF9600M GT?
Na filmikach z konsol widać, że gra wygląda porównywalnie z Oblivionem
(poprawili tylko efekty pogodowe).
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-11-12 22:33:12 - Doomin
> Rzecze Doomin:
>
>> Na dodatek gra ma niesamowite wymagania sprzetowe - in plus,
>> komp na ktorym w Wiedzmina 2 gralem na low z dodatkami teraz
>> na upartego moglbym nawet w ultra grac.
>
> Hmmmmmm.
>
> Czyliż byłoby możliwe zagranie w Skyrima na moim laptoku z GF9600M GT?
>
> Na filmikach z konsol widać, że gra wygląda porównywalnie z Oblivionem
> (poprawili tylko efekty pogodowe).
Po trailerach mialem podobne wrazenie jak ty, ale
hmm, wiadomo, ze mega skok to nie jest w porownaniu do O,
ale jednak jest ladniej, chociaz np. lasy wygladaja tez inaczej
wiec ciezko porownac. Moze mniej wiecej taka roznica jak miedzy
Tomb Raider Anniversary a Underworld... nie, chyba wieksza :>
Generalnie chodzi podobnie do F:NV, mam 8800GTS 320RAM.
Re: Skyrim
2011-11-12 23:03:42 - Doomin
czuc, ze tak jak dla mnie Oblivion jesli chodzi o miasta
byl nawet regresem w porownaniu do Morrowinda - byly nudne
nawet z wygladu po prostu- tak tu pierwsze dwie miejscowki
- wies i dosc spory grod sprawiaja inne wrazenie. W O jakas
taka sztucznosc caly czas czulem, tu jest naturalniej...
Czas pokaze, czy inne beda podobne...
Troche rozczarowaly mnie twarze, na filmikach
wydawaly sie lepsze, a zwlaszcza ta blondyna na screenie
z knajpy - choc jej jeszcze nie spotkalem :)
Ale moze czegos nie ustawilem.
A, nie mozna zabijac dzieci :P Ale mozna lapac lososie
i pszczoly, szkoda ze nie ma do tego animacji...
Re: Skyrim
2011-11-12 23:31:57 - venioo
> Ale mozna lapac lososie
> i pszczoly, szkoda ze nie ma do tego animacji...
To nie kupuje ;)
--
venioo
GG:198909
Re: Skyrim
2011-11-13 01:56:58 - Goomich
>> Ale mozna lapac lososie
>> i pszczoly, szkoda ze nie ma do tego animacji...
> To nie kupuje ;)
Ale mozna osiągać pierwszą prędkość kosmiczną. :)
www.youtube.com/watch?v=jSdfYH7GALY&feature=related
Poza tym kupiłem sobie konia. Jest zajebisty, nazwę go Mako.
Tylko, że jak pojechałem nim do lasu, to zanim zsiadłem to mnie smok
zasmoczył. :(
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Skyrim
2011-11-13 10:15:44 - venioo
> You have one message from: venioo
>
>>> Ale mozna lapac lososie
>>> i pszczoly, szkoda ze nie ma do tego animacji...
>> To nie kupuje ;)
>
> Ale mozna osiągać pierwszą prędkość kosmiczną. :)
>
> www.youtube.com/watch?v=jSdfYH7GALY&feature=related
>
> Poza tym kupiłem sobie konia. Jest zajebisty, nazwę go Mako.
> Tylko, że jak pojechałem nim do lasu, to zanim zsiadłem to mnie smok
> zasmoczył. :(
>
A propos konie - dziala on juz sensownie? Bo OIDP to w Obku same
problemy z koniem byly, wiecznie trzeba go bylo szukac itp.
--
venioo
GG:198909
Re: Skyrim
2011-11-13 12:16:44 - Goomich
> A propos konie - dziala on juz sensownie? Bo OIDP to w Obku same
> problemy z koniem byly, wiecznie trzeba go bylo szukac itp.
Nie wiem, to mój pierwszy Elder's Scrolls, w którego gram więcej niż 15
minut.
Tak czy siak: wcześniej wziąłem sobie konia ze stajni bandytów i działał
tak, że zawsze po fast travelsie stał obok mnie, po czym szedł sobie
gdzieś w cholerę, więc po wyjściu z jaskini, trzeba było dalej na
piechotę drałować, albo przefastravelować się gdzieś.
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Skyrim
2011-11-13 12:35:33 - venioo
> You have one message from: venioo
>
>> A propos konie - dziala on juz sensownie? Bo OIDP to w Obku same
>> problemy z koniem byly, wiecznie trzeba go bylo szukac itp.
>
> Nie wiem, to mój pierwszy Elder's Scrolls, w którego gram więcej niż 15
> minut.
>
> Tak czy siak: wcześniej wziąłem sobie konia ze stajni bandytów i działał
> tak, że zawsze po fast travelsie stał obok mnie, po czym szedł sobie
> gdzieś w cholerę, więc po wyjściu z jaskini, trzeba było dalej na
> piechotę drałować, albo przefastravelować się gdzieś.
>
No czyli kibel ten sam co w Obku, dyskwalifikujacy zupelnie sens
posiadania konia. Najgorsza rzecza bylo, jak sie konia obladowalo
cennymi łupami a on w walce padł po kilku strzałach. Za cholere nie dalo
sie pozniej łupu do domu donieść. :|
--
venioo
GG:198909
Re: Skyrim
2011-11-13 12:54:21 - Goomich
> No czyli kibel ten sam co w Obku, dyskwalifikujacy zupelnie sens
> posiadania konia. Najgorsza rzecza bylo, jak sie konia obladowalo
> cennymi łupami a on w walce padł po kilku strzałach. Za cholere nie
> dalo sie pozniej łupu do domu donieść. :|
Da się ładowac na konia? Jak?
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Skyrim
2011-11-15 21:25:16 - MrJiNks
> You have one message from: venioo
>
>> No czyli kibel ten sam co w Obku, dyskwalifikujacy zupelnie sens
>> posiadania konia. Najgorsza rzecza bylo, jak sie konia obladowalo
>> cennymi łupami a on w walce padł po kilku strzałach. Za cholere nie
>> dalo sie pozniej łupu do domu donieść. :|
>
> Da się ładowac na konia? Jak?
>
Wlasnie, qń w tej grze tylko do transportu, czy jak samochód w Falloucie
2?;)
JiNx
Re: Skyrim
2011-11-15 22:04:19 - piorun
użytkownik *MrJiNks* napisał:
> Wlasnie, qń w tej grze tylko do transportu, czy jak samochód w Falloucie
> 2?;)
I tak najlepszy transport był w Falloucie 1 :p
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl
Re: Skyrim
2011-11-16 11:51:49 - Goomich
news:j9uhrc$7ld$1@news.onet.pl:
> Wlasnie, qń w tej grze tylko do transportu, czy jak samochód w
> Falloucie 2?;)
Chyba tylko do transportu.
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community
Re: Skyrim
2011-11-13 13:59:19 - Goomich
> No czyli kibel ten sam co w Obku, dyskwalifikujacy zupelnie sens
> posiadania konia. Najgorsza rzecza bylo, jak sie konia obladowalo
> cennymi łupami a on w walce padł po kilku strzałach. Za cholere nie
> dalo sie pozniej łupu do domu donieść. :|
Kupiony czekał na mnie przed jaskinią, do tego na koniu da się
fastravelować, więc do sklepikarzy w Solitude trafi wszystko co nie było
przybite (jakieś 800 jednostek złomu (na 315 maksymalnego obciążenia)).
:)
Teraz tylko dojć te 50 metrów do sklepu. :D
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Skyrim
2011-11-13 19:51:52 - Gajos
> You have one message from: venioo
>
>> A propos konie - dziala on juz sensownie? Bo OIDP to w Obku same
>> problemy z koniem byly, wiecznie trzeba go bylo szukac itp.
>
> Nie wiem, to mój pierwszy Elder's Scrolls, w którego gram więcej niż 15
> minut.
>
> Tak czy siak: wcześniej wziąłem sobie konia ze stajni bandytów i działał
> tak, że zawsze po fast travelsie stał obok mnie, po czym szedł sobie
> gdzieś w cholerę, więc po wyjściu z jaskini, trzeba było dalej na
> piechotę drałować, albo przefastravelować się gdzieś.
W instrukcji piszo, że po fastravelersie zawsze czeka na ciebie w stajni
obok bramy miejskiej. Jeszcze nie sprawdzałem :>
--
GJS
Re: Skyrim
2011-11-14 13:30:45 - Goomich
news:j9p3k7$sc4$3@node2.news.atman.pl:
> W instrukcji piszo, że po fastravelersie zawsze czeka na ciebie w
> stajni obok bramy miejskiej.
Ale to tylko do miast, w przypadku wszystkiego innego stoi obok, albo
siedzisz na nim po dotarciu.
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community
Re: Skyrim
2011-11-13 17:08:49 - Doomin
> You have one message from: venioo
>
>>> Ale mozna lapac lososie
>>> i pszczoly, szkoda ze nie ma do tego animacji...
>> To nie kupuje ;)
>
> Ale mozna osiągać pierwszą prędkość kosmiczną. :)
>
> www.youtube.com/watch?v=jSdfYH7GALY&feature=related
>
Mnie tak na koniu wyrzucilo - no nie tak wysoko az - jak
rzeka jechalem i w jakis wir wbieglem. Ale kun twardy i
nic sie nie stalo.
Re: Skyrim
2011-11-13 19:49:56 - Gajos
> You have one message from: venioo
>
>>> Ale mozna lapac lososie
>>> i pszczoly, szkoda ze nie ma do tego animacji...
>> To nie kupuje ;)
>
> Ale mozna osiągać pierwszą prędkość kosmiczną. :)
>
> www.youtube.com/watch?v=jSdfYH7GALY&feature=related
>
> Poza tym kupiłem sobie konia. Jest zajebisty, nazwę go Mako.
> Tylko, że jak pojechałem nim do lasu, to zanim zsiadłem to mnie smok
> zasmoczył. :(
HAHA, fakt, ja schodziłem z tego konia jakieś 15 minut. W koń(cu)
musiałem się nim rozpędzić i zeskoczyć, bo w miejscu ni huhu, nie dawało
rady ;-)
--
GJS
Re: Skyrim
2011-11-13 23:05:37 - Mateusz Ludwin
> Po trailerach mialem podobne wrazenie jak ty, ale
> hmm, wiadomo, ze mega skok to nie jest w porownaniu do O,
> ale jednak jest ladniej, chociaz np. lasy wygladaja tez inaczej
> wiec ciezko porownac. Moze mniej wiecej taka roznica jak miedzy
> Tomb Raider Anniversary a Underworld... nie, chyba wieksza :>
> Generalnie chodzi podobnie do F:NV, mam 8800GTS 320RAM.
Kurde kupiłbym to na próbę i najwyżej potem odsprzedał - ale z powodu Stima
to niemożliwe :((((
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-11-14 01:34:56 - kamil
> Rzecze Doomin:
>
>> Po trailerach mialem podobne wrazenie jak ty, ale
>> hmm, wiadomo, ze mega skok to nie jest w porownaniu do O,
>> ale jednak jest ladniej, chociaz np. lasy wygladaja tez inaczej
>> wiec ciezko porownac. Moze mniej wiecej taka roznica jak miedzy
>> Tomb Raider Anniversary a Underworld... nie, chyba wieksza :>
>> Generalnie chodzi podobnie do F:NV, mam 8800GTS 320RAM.
>
> Kurde kupiłbym to na próbę i najwyżej potem odsprzedał - ale z powodu Stima
> to niemożliwe :((((
Czekaj, bo nie chce mi się po nocy dokopywać do archiwum, a to już drugi
twój post niepochlebny stimowi w ciągu jednego tygodnia.
W tym flejmie, w którym opisywałem wady stima, a kilku jegomości używało
argumentacji na poziomie nie stać cię i dorabiasz ideologię czy też
czeba iść z dóhem postempu, to ty byłeś po ich stronie, czy mojej? :-)
--
Pozdrawiam,
Kamil
bynajmniej.net
Re: Skyrim
2011-11-14 09:30:54 - Mateusz Ludwin
> W tym flejmie, w którym opisywałem wady stima, a kilku jegomości używało
> argumentacji na poziomie nie stać cię i dorabiasz ideologię czy też
> czeba iść z dóhem postempu, to ty byłeś po ich stronie, czy mojej? :-)
Bo ja mam tylko jedną dużą i drogą grę stimową - New Vegas. Wszystko inne
kupowałem na promocjach.
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-11-14 12:02:52 - kamil
> Rzecze kamil:
>
>> W tym flejmie, w którym opisywałem wady stima, a kilku jegomości używało
>> argumentacji na poziomie nie stać cię i dorabiasz ideologię czy też
>> czeba iść z dóhem postempu, to ty byłeś po ich stronie, czy mojej? :-)
>
> Bo ja mam tylko jedną dużą i drogą grę stimową - New Vegas. Wszystko inne
> kupowałem na promocjach.
A nie wszyscy chcą czekać do przyszłej gwiazdki. ;)
--
Pozdrawiam,
Kamil
bynajmniej.net
Re: Skyrim
2011-11-14 09:55:04 - Mateusz Ludwin
> Po trailerach mialem podobne wrazenie jak ty, ale
> hmm, wiadomo, ze mega skok to nie jest w porownaniu do O,
> ale jednak jest ladniej, chociaz np. lasy wygladaja tez inaczej
> wiec ciezko porownac.
Obejrzałem więcej i:
- oświetlenie jest zdecydowanie lepsze (HDRI + realistyczne cienie)
- tekstury są ultrareliastyczne (w Oblivionie były jak z bajki Disneya)
- drzewa są prymitywniejsze
- efekty pogodowe są znacznie lepsze (w O. w ogóle nie było chmurek)
Odpowiednio dopalony Oblivion wygląda niewiele gorzej, natomiast jest
sztuczny do bólu.
www.youtube.com/watch?v=ANQyRQ7uuQ4
Te tekstury w Skyrimie robią najlepszy efekt. Pamiętam jak w Flight
Simulatorze 2004 wystarczyło wgrać fanowskie tekstury ziemi zrobione ze
zdjęć lotniczych, żeby grafika wyglądała lepiej, niż w FSX.
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-11-14 09:28:23 - Mateusz Ludwin
>> Ale w innych rpgach czy w innych rpgach Bethesdy? :p
>
> Pierwsze wrazenie jest duzo lepsze niz w Oblivionie.
No OK, ale co z tym systemem generycznych questów? Czy to są takie grindowe
questy w stylu MMORPG, czy clou gry?
--
Horror and moral terror are your friends.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-11-14 13:42:52 - Goomich
news:j9qmvn.5u8.1@teren.hamstera.pl:
> No OK, ale co z tym systemem generycznych questów? Czy to są takie
> grindowe questy w stylu MMORPG, czy clou gry?
Idziesz sobie, a tu przechodzący obok strażnik wspomina o jakiejś jaskini
z badytami czy coś i od razu pojawia się informacja o nowym miejscu na
mapie oraz nowy wpis w dzinniku. Bez żadnych dialogów, czy coś.
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community
Re: Skyrim
2011-11-14 14:14:23 - kamil
> Mateusz Ludwin
> news:j9qmvn.5u8.1@teren.hamstera.pl:
>
>> No OK, ale co z tym systemem generycznych questów? Czy to są takie
>> grindowe questy w stylu MMORPG, czy clou gry?
>
> Idziesz sobie, a tu przechodzący obok strażnik wspomina o jakiejś jaskini
> z badytami czy coś i od razu pojawia się informacja o nowym miejscu na
> mapie oraz nowy wpis w dzinniku. Bez żadnych dialogów, czy coś.
Ale zdaje się, że dalej chodzi się po miastach, zagaduje przechodniów
opowiedz mi co cię trapi i wogóle historię twojego życia, a oni
zamiast rzucić a odczep się świrze zwierzają ci się z tajemnic rodzinnych?
--
Pozdrawiam,
Kamil
bynajmniej.net
Re: Skyrim
2011-11-14 14:19:04 - M.G.
> On 14/11/2011 12:42, Goomich wrote:
>> Mateusz Ludwin
>> news:j9qmvn.5u8.1@teren.hamstera.pl:
>>
>>> No OK, ale co z tym systemem generycznych questów? Czy to są takie
>>> grindowe questy w stylu MMORPG, czy clou gry?
>>
>> Idziesz sobie, a tu przechodzący obok strażnik wspomina o jakiejś jaskini
>> z badytami czy coś i od razu pojawia się informacja o nowym miejscu na
>> mapie oraz nowy wpis w dzinniku. Bez żadnych dialogów, czy coś.
>
>
> Ale zdaje się, że dalej chodzi się po miastach, zagaduje przechodniów
> opowiedz mi co cię trapi i wogóle historię twojego życia, a oni
> zamiast rzucić a odczep się świrze zwierzają ci się z tajemnic rodzinnych?
To dokładnie jak ludzie w pociągach.
--
M.G.
Re: Skyrim
2011-11-14 14:24:33 - Jader
>> Ale zdaje się, że dalej chodzi się po miastach, zagaduje przechodniów
>> opowiedz mi co cię trapi i wogóle historię twojego życia, a oni
>> zamiast rzucić a odczep się świrze zwierzają ci się z tajemnic rodzinnych?
>
> To dokładnie jak ludzie w pociągach.
Że nie wspomnę o fejsbuku.
Jader
Re: Skyrim
2011-11-14 14:38:12 - kamil
> W dniu 11/14/2011 02:19 PM, M.G. pisze:
>>> Ale zdaje się, że dalej chodzi się po miastach, zagaduje przechodniów
>>> opowiedz mi co cię trapi i wogóle historię twojego życia, a oni
>>> zamiast rzucić a odczep się świrze zwierzają ci się z tajemnic
>>> rodzinnych?
>>
>> To dokładnie jak ludzie w pociągach.
>
> Że nie wspomnę o fejsbuku.
Pff, czyli dobrze że fejsbuka nie mam. :) W pociągach podczas rozmowy
wyciągają jajka na twardo i termos z herbatą jeszcze, w Skyrimie nie ma. :p
--
Pozdrawiam,
Kamil
bynajmniej.net
Re: Skyrim
2011-11-14 14:42:17 - Goomich
news:j9r47f$hoi$2@inews.gazeta.pl:
> Ale zdaje się, że dalej chodzi się po miastach, zagaduje
> przechodniów opowiedz mi co cię trapi i wogóle historię twojego
> życia, a oni zamiast rzucić a odczep się świrze zwierzają ci się
> z tajemnic rodzinnych?
Oraz powierzają cenne przedmioty w celu przekazania ich innej osobie. :D
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community
Re: Skyrim
2011-11-14 17:08:21 - kamil
> kamil
> news:j9r47f$hoi$2@inews.gazeta.pl:
>
>> Ale zdaje się, że dalej chodzi się po miastach, zagaduje
>> przechodniów opowiedz mi co cię trapi i wogóle historię twojego
>> życia, a oni zamiast rzucić a odczep się świrze zwierzają ci się
>> z tajemnic rodzinnych?
>
> Oraz powierzają cenne przedmioty w celu przekazania ich innej osobie. :D
To mnie akurat nie zaskakuje po ich zamiłowaniu do chowania oszczędności
życia w beczce pod domem albo w skrzynkach w lesie. :D
--
Pozdrawiam,
Kamil
bynajmniej.net
Re: Skyrim
2011-11-14 20:32:04 - Goomich
> Rzecze Doomin:
>
>>> Ale w innych rpgach czy w innych rpgach Bethesdy? :p
>>
>> Pierwsze wrazenie jest duzo lepsze niz w Oblivionie.
>
> No OK, ale co z tym systemem generycznych questów? Czy to są takie
> grindowe questy w stylu MMORPG, czy clou gry?
No to tak: wczoraj postanowiłem wrócić do głownego questa i nauczyć się
Krzyków. W świątyni, gdzie poznałem pierwsze dwa kazali przynieść róg
jakigoś gostka. Fasttravelnąłem się w pobliże i jedziemy sobie z Mako w
mniej więcej odpowiednim kierunku, gdy na radarze pojawił się obó
buntowników (banda rasistowskich niezaostrzonych członków). Akurat było
po drodze, więc nie zboczyłem za bardzo, opyliłem im trochę lootu, który
nazbierałem w drodze... i widzę na radarze, że w okolicy jest obóz
Legionu (banda biurokarytycznych niezaostrzonych członków). Podjechałem
do nich, a tu smok. No to wyciągam fajerbolty i sru po nim. Zebrałem co
było do zebrania (razem z gratulacjami (w rzyć sobie je wsadźcie
niezaostrzonych członków) i widze na radarze, że okolicy jsst wrak
statku, o którym usłyszałem w Solitude. No to jadę do niego, zebrałem
ładny zestaw rud i przetopionych metali, więc wsiadam na Mako i wrcamy
opylić wszystko. Niestety, moim standardowym kupcom w Riverrwood i
Winterfell skończyła się kasa, więc wstąpiłem do karczmy, spróbować coś
jeszcze opylić, a tam jakis koleś mnie zaczepia o drinking game.
Obudziłem się w Markath w światyni Dibelli (mniej więcej odpowiednik
Dionizosa), czyli po drugiej stronie mapy i mam dwa nowe wuesty: znaleźć
kompana od wódki oraz (prywatny) zostac goracym wyznawcą Dibelli. :D
Cos mi swita o jakims rogu...
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Skyrim
2011-11-14 20:44:45 - M.G.
> You have one message from: Mateusz Ludwin
>
>> Rzecze Doomin:
>>
>>>> Ale w innych rpgach czy w innych rpgach Bethesdy? :p
>>>
>>> Pierwsze wrazenie jest duzo lepsze niz w Oblivionie.
>>
>> No OK, ale co z tym systemem generycznych questów? Czy to są takie
>> grindowe questy w stylu MMORPG, czy clou gry?
>
> No to tak: wczoraj postanowiłem wrócić do głownego questa i nauczyć się
> Krzyków. W świątyni, gdzie poznałem pierwsze dwa kazali przynieść róg
> jakigoś gostka. Fasttravelnąłem się w pobliże i jedziemy sobie z Mako w
> mniej więcej odpowiednim kierunku, gdy na radarze pojawił się obó
> buntowników (banda rasistowskich niezaostrzonych członków). Akurat było
> po drodze, więc nie zboczyłem za bardzo, opyliłem im trochę lootu, który
> nazbierałem w drodze... i widzę na radarze, że w okolicy jest obóz
> Legionu (banda biurokarytycznych niezaostrzonych członków). Podjechałem
> do nich, a tu smok. No to wyciągam fajerbolty i sru po nim. Zebrałem co
> było do zebrania (razem z gratulacjami (w rzyć sobie je wsadźcie
> niezaostrzonych członków) i widze na radarze, że okolicy jsst wrak
> statku, o którym usłyszałem w Solitude. No to jadę do niego, zebrałem
> ładny zestaw rud i przetopionych metali, więc wsiadam na Mako i wrcamy
> opylić wszystko. Niestety, moim standardowym kupcom w Riverrwood i
> Winterfell skończyła się kasa, więc wstąpiłem do karczmy, spróbować coś
> jeszcze opylić, a tam jakis koleś mnie zaczepia o drinking game.
>
> Obudziłem się w Markath w światyni Dibelli (mniej więcej odpowiednik
> Dionizosa), czyli po drugiej stronie mapy i mam dwa nowe wuesty: znaleźć
> kompana od wódki oraz (prywatny) zostac goracym wyznawcą Dibelli. :D
Dobra historia.
> Cos mi swita o jakims rogu...
Twój koń nazywa się Mako? :-)
--
M.G.
Re: Skyrim
2011-11-14 21:12:33 - Goomich
> Twój koń nazywa się Mako? :-)
img850.imageshack.us/img850/8509/screenshot5zo.jpg
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Skyrim
2011-11-14 21:20:53 - M.G.
> You have one message from: M.G.
>
>> Twój koń nazywa się Mako? :-)
>
> img850.imageshack.us/img850/8509/screenshot5zo.jpg
Rzeczywiście, cuda godne Mako.
--
M.G.
Re: Skyrim
2011-11-14 21:50:46 - Mateusz Ludwin
> Rzeczywiście, cuda godne Mako.
Grafika pozbawiona pogody sprawia wrażenie podpakowanego Morrowinda.
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-11-15 00:54:11 - M.G.
> Rzecze M.G.:
>
>> Rzeczywiście, cuda godne Mako.
>
> Grafika pozbawiona pogody sprawia wrażenie podpakowanego Morrowinda.
O, z pająków wypadają strzały i złoto.
--
M.G.
Re: Skyrim
2011-11-14 21:50:14 - Mateusz Ludwin
> img850.imageshack.us/img850/8509/screenshot5zo.jpg
Kochanie, może dziś na jeźdźca?
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-11-30 07:26:27 - solar
> jeszcze opylić, a tam jakis koleś mnie zaczepia o drinking game.
> Obudziłem się w Markath w światyni Dibelli (mniej więcej odpowiednik
Jak na razie, to jeden z najlepszych questów w Skyrim. Mocno wiąże mi
się z Kac Vegas. :)
--
Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
...człowiek jest bezwolnym elementem w trybach organizacji. Ma szerzyć
słowo Boże w jedynie słusznej interpretacji zalecanej przez autorytet
instytucji.
św. Escriva de Balaguer y Albas
Re: Skyrim
2011-12-05 00:30:29 - .Peeter
> Jak na razie, to jeden z najlepszych questów w Skyrim. Mocno wiąże mi się z Kac Vegas.
> :)
Nawet poszczególne etapy tego questa są mocno podobne do Kac Vegas, więc
nic dziwnego, że Ci się wiąże. :-) Ja się uśmiałem, świetny quest. W ogóle
w Skyrim daedryckie questy są świetne. :-)
Pozdrawiam
..Peeter
Re: Skyrim
2011-12-05 05:55:45 - Goomich
>> Jak na razie, to jeden z najlepszych questów w Skyrim. Mocno wiąże
>> mi się z Kac Vegas.
> Nawet poszczególne etapy tego questa są mocno podobne do Kac Vegas,
> więc nic dziwnego, że Ci się wiąże. :-) Ja się uśmiałem, świetny
> quest. W ogóle w Skyrim daedryckie questy są świetne. :-)
Przedwczoraj sobie hasałem po polach i lasach [plując na wilki, łosie i
jelenie), a tu wychodzi gostek i anjvwn, żrolz zh qnł 10 glfvępl, ob
jltenł mnxłnq. Wnxv xhean mnxłnq? Nab mnłbmlł fvę mr zaą j pmnfvr grw
cbcvwnjl, żr cówqmvr qb bobmh wnxvś onaqlgój, pml vaalpu Sbeafjbezój v vz
pbś mebov. :D
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Skyrim
2011-12-05 17:15:52 - .Peeter
> Przedwczoraj sobie hasałem po polach i lasach [plując na wilki, łosie i
> jelenie), a tu wychodzi gostek i [...]
Tego nie spotkałem. :D
Mnie za to rozwaliła wczoraj sytuacja z innej beczki. Biegnę sobie przez
jakieś zaśnieżone pola, śnieg pizga tak, że nic nie widać, nagle z tej
bieli wyłania się koleś klęczący nad martwą elfką. Podchodzę, zagaduję,
a koleś do mnie:
V jnf whfg nobhg gb rng. Urer, lbh fubhyq unir gur svefg ovgr.
Padłem. :D
Pozdrawiam
..Peeter
Re: Skyrim
2011-12-05 18:22:35 - Goomich
> Padłem. :D
Jest quest o nich. Om nom nom nom. :-)
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Skyrim
2011-12-05 23:44:40 - .Peeter
> Jest quest o nich. Om nom nom nom. :-)
Wiem, celowo nie wkleiłem kawałka zdania, żeby nie zaspoilerować
w razie czego. :) Quest zrobiłem, choć miałem na początku wątpliwości. :D
OM NOM NOM ;-)
Pozdrawiam
..Peeter
Re: Skyrim
2011-12-06 09:39:11 - Jader
> jakieś zaśnieżone pola, śnieg pizga tak, że nic nie widać, nagle z tej
> bieli wyłania się koleś klęczący nad martwą elfką. Podchodzę, zagaduję,
Hm, co prawda mój ork nie jest jakimś specjalnym obrońcą elfów, ale ma
zawołanie I wykończymy wszystkich popaprańców. Niech no ja ich tylko
spotkam.
Jader
Re: Skyrim
2011-12-06 18:18:01 - .Peeter
> Hm, co prawda mój ork nie jest jakimś specjalnym obrońcą elfów, ale ma zawołanie I
> wykończymy wszystkich popaprańców. Niech no ja ich tylko spotkam.
Oby tylko nie miał ciągot do ofiar z kotów, bo moja postać poczuje
się zagrożona. ;-)
Pozdrawiam
..Peeter
Re: Skyrim
2011-12-07 08:34:43 - Jader
>
> Oby tylko nie miał ciągot do ofiar z kotów, bo moja postać poczuje
> się zagrożona. ;-)
Jako mniejszość, sam rasistą nie jest. Zresztą równolegle mam też kocura
MMA style.
Jader
Re: Skyrim
2011-11-12 19:08:47 - Goomich
> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe?
Wczoraj wstałem o 11, poszedłem spać o 5 rano. :D
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Skyrim
2011-11-12 21:47:23 - venioo
> You have one message from: Mateusz Ludwin
>
>> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe?
>
> Wczoraj wstałem o 11, poszedłem spać o 5 rano. :D
>
Panowie, nie zachecajcie az tak, bo mnie zona z domu wyrzuci jak juz
kupie i wsiakne ;P
--
venioo
GG:198909
Re: Skyrim
2011-11-13 14:40:21 - kamil
> W dniu 2011-11-12 19:08, Goomich pisze:
>> You have one message from: Mateusz Ludwin
>>
>>> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe?
>>
>> Wczoraj wstałem o 11, poszedłem spać o 5 rano. :D
>>
>
> Panowie, nie zachecajcie az tak, bo mnie zona z domu wyrzuci jak juz
> kupie i wsiakne ;P
>
To wyrzuć żonę, żeby nie przeszkadzała. :)
--
Pozdrawiam,
Kamil
bynajmniej.net
Re: Skyrim
2011-11-13 14:43:14 - venioo
> On 12/11/2011 20:47, venioo wrote:
>> W dniu 2011-11-12 19:08, Goomich pisze:
>>> You have one message from: Mateusz Ludwin
>>>
>>>> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe?
>>>
>>> Wczoraj wstałem o 11, poszedłem spać o 5 rano. :D
>>>
>>
>> Panowie, nie zachecajcie az tak, bo mnie zona z domu wyrzuci jak juz
>> kupie i wsiakne ;P
>>
>
> To wyrzuć żonę, żeby nie przeszkadzała. :)
>
>
A noworodka to se z palca nakarmie ;P
--
venioo
GG:198909
Re: Skyrim
2011-11-13 14:53:53 - kamil
> W dniu 2011-11-13 14:40, kamil pisze:
>> On 12/11/2011 20:47, venioo wrote:
>>> W dniu 2011-11-12 19:08, Goomich pisze:
>>>> You have one message from: Mateusz Ludwin
>>>>
>>>>> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe?
>>>>
>>>> Wczoraj wstałem o 11, poszedłem spać o 5 rano. :D
>>>>
>>>
>>> Panowie, nie zachecajcie az tak, bo mnie zona z domu wyrzuci jak juz
>>> kupie i wsiakne ;P
>>>
>>
>> To wyrzuć żonę, żeby nie przeszkadzała. :)
>>
>>
>
> A noworodka to se z palca nakarmie ;P
Ja tam w wasze życie rodzinne nie wnikam. :P
--
Pozdrawiam,
Kamil
bynajmniej.net
Re: Skyrim
2011-11-12 23:21:41 - Doomin
Re: Skyrim
2011-11-12 23:33:22 - venioo
> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
> lol
BUHAHAHAHA nie mow, ze to na powaznie tak dziala :)
ROTFL
--
venioo
GG:198909
Re: Skyrim
2011-11-12 23:54:41 - mrmisio
> W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>> lol
>
> BUHAHAHAHA nie mow, ze to na powaznie tak dziala :)
>
> ROTFL
>
Fizyka dziala ladnie ;)
Mr Misio De Grizzly
Casual PC Gamer :)
--
PC Hard Reset --> steamcommunity.com/id/mrmisio/screenshots/
PC Crysis 2 --> www.mycrysis.com/mrmisio
PS3 ulubione --> Wipeout, Mirror's Edge, Sodium2 online, Silent Hill
Xfire Profile --> www.xfire.com/profile/mrmisio/
Re: Skyrim
2011-11-13 04:45:37 - Doomin
> W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>> lol
>
> BUHAHAHAHA nie mow, ze to na powaznie tak dziala :)
Filmik miazdzy :)
Ale to faktycznie jakis nowy system zaslaniania widoku npcom przez
przedmioty
dookola - z reszta tez sie dziwilem bo podbieralem jakies
dobra na zamku i nie od razu mnie gonili.
..
Re: Skyrim
2011-11-13 19:52:38 - Gajos
> W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>> lol
>
> BUHAHAHAHA nie mow, ze to na powaznie tak dziala :)
Rzeczywiście działa, przetestowałem :)
--
GJS
Re: Skyrim
2011-11-13 20:02:25 - venioo
> W dniu 2011-11-12 23:33, venioo pisze:
>> W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
>>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>>> lol
>>
>> BUHAHAHAHA nie mow, ze to na powaznie tak dziala :)
>
> Rzeczywiście działa, przetestowałem :)
>
Czyli fizyka wzorowo, tylko programisci nie wpadli, ze ktos to tak
pomyslowo wykorzysta :D:D:D IMHO pomysl zaje..y ;)
--
venioo
GG:198909
Re: Skyrim
2011-11-15 12:54:09 - Doxent
Użytkownik venioo
news:j9ms7i$bbd$3@news.onet.pl...
>W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>> lol
>
> BUHAHAHAHA nie mow, ze to na powaznie tak dziala :)
>
działa, ale znając życie może wyjść patch w którym npc będą ściągać nałożone
wiadra.
Re: Skyrim
2011-11-15 20:46:31 - Gajos
>
> Użytkownik venioo
> news:j9ms7i$bbd$3@news.onet.pl...
>> W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
>>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>>> lol
>>
>> BUHAHAHAHA nie mow, ze to na powaznie tak dziala :)
>>
>
> działa, ale znając życie może wyjść patch w którym npc będą ściągać
> nałożone wiadra.
W pewnym sensie to i teraz ściągają, tzn. zsuwa im się z czasem z łbów
to co im założyliśmy (bo się ruszają?). Z tym, że trwa to trochę. Czasem
dłużej, czasem krócej. W zależności jak zręcznie nałożyliśmy im gara na
łeb :)
--
GJS
Re: Skyrim
2011-11-16 10:10:44 - kamil
>
> Użytkownik venioo
> news:j9ms7i$bbd$3@news.onet.pl...
>> W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
>>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>>> lol
>>
>> BUHAHAHAHA nie mow, ze to na powaznie tak dziala :)
>>
>
> działa, ale znając życie może wyjść patch w którym npc będą ściągać
> nałożone wiadra.
Ten pacz powinien dodać skrypt kopiący w dupę podczas próby założenia
tego wiadra. :)
--
Pozdrawiam,
Kamil
bynajmniej.net
Re: Skyrim
2011-11-17 21:27:18 - Saiko Kila
>>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>>> lol
>>
>> BUHAHAHAHA nie mow, ze to na powaznie tak dziala :)
>>
>
> działa, ale znając życie może wyjść patch w którym npc będą ściągać nałożone
> wiadra.
Na pewno wyjdzie. Już w Oblivionie, jeśli nie wcześniej, wystarczyło
żeby NPC miał zasłoniętą linię wzroku, żeby można było kraść. Ale:
- w Obku wiadro dało się nałożyć na głowę tylko trupowi (albo
nieprzytomnemu), z żywego spadało od razu, dość gwałtownie, jakby
zrzucał
- w Obku sklepikarze byli niezmiernie podejrzliwi, i zawsze ustawiali
się tak, żeby nie stracić PC z oczu. Jeśli się coś podstawiło, to
przesuwali się w bok, żeby widzieć. Jeśli się ustawiło cały szpaler
przeszkadzajek, to podchodzili do gracza i gapili się. Jak w wielu
prawdziwych sklepach?
- w Obku nie można było przesunąć rzeczy, żeby nie oskarżyli o próbę
kradzieży
W Falloucie postanowili to zmiękczyć, żeby ułatwić kradzież. Można
przesuwać rzeczy z pola widzenia i wtedy kraść. No i nie łażą za PC jak
za złodziejem, którym jest. Ale koszykopodobne przedmioty (których jest
dużo mniej niż w Oblivionie) też zrzucają.
Dlatego myślę, że oni to zrobili celowo. Skoro wcześniej brali takie
rzeczy pod uwagę, to teraz tak chcieli. Jak się już ludzie nacieszą
bugiem, to poprawią.
--
Saiko Kila
What happened to the squirrels?
Re: Skyrim
2011-11-18 11:19:35 - Doomin
> - w Obku nie można było przesunąć rzeczy, żeby nie oskarżyli o próbę
> kradzieży
>
> W Falloucie postanowili to zmiękczyć, żeby ułatwić kradzież. Można
> przesuwać rzeczy z pola widzenia i wtedy kraść. No i nie łażą za PC jak
> za złodziejem, którym jest.
W Skyrim chodza za toba w sklepie, ale fakt ze na przenoszenie
przedmiotow nie zwracaja uwagi.
Re: Skyrim
2011-11-16 13:08:00 - Doomin
> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
> lol
Drugi lol
www.youtube.com/watch?v=6PG2CPSxE_0&feature=player_embedded
Re: Skyrim
2011-11-16 14:21:54 - kamil
> W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>> lol
>
> Drugi lol
> www.youtube.com/watch?v=6PG2CPSxE_0&feature=player_embedded
I to ma być ten erpeg 9.5/10? Buehehehe :D
--
Pozdrawiam,
Kamil
bynajmniej.net
Re: Skyrim
2011-11-16 14:42:36 - Jader
>>
>> Drugi lol
>> www.youtube.com/watch?v=6PG2CPSxE_0&feature=player_embedded
>
>
> I to ma być ten erpeg 9.5/10? Buehehehe :D
A ciekawe, który kozak by się odezwał, jakby jakiś gościu wparował do
jego lokalu, wpierdzielił wiadro na głowę i wyrżnął klientelę. Jak
wiadomo zasada the bartender never get's killed nie działa...
Jader
Re: Skyrim
2011-11-16 15:08:08 - kamil
> W dniu 11/16/2011 02:21 PM, kamil pisze:
>>>
>>> Drugi lol
>>> www.youtube.com/watch?v=6PG2CPSxE_0&feature=player_embedded
>>
>>
>> I to ma być ten erpeg 9.5/10? Buehehehe :D
>
> A ciekawe, który kozak by się odezwał, jakby jakiś gościu wparował do
> jego lokalu, wpierdzielił wiadro na głowę i wyrżnął klientelę. Jak
> wiadomo zasada the bartender never get's killed nie działa...
:D
--
Pozdrawiam,
Kamil
bynajmniej.net
Re: Skyrim
2011-11-16 15:35:41 - Goomich
news:ja0ekc$jrv$1@inews.gazeta.pl:
> A ciekawe, który kozak by się odezwał, jakby jakiś gościu wparował do
> jego lokalu, wpierdzielił wiadro na głowę i wyrżnął klientelę. Jak
> wiadomo zasada the bartender never get's killed nie działa...
To była jego siostra.
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community
Re: Skyrim
2011-11-17 08:20:59 - Jader
>
> To była jego siostra.
Oj tam, oj tam.
Jader
Re: Skyrim
2011-11-16 21:50:42 - Mateusz Ludwin
> Drugi lol
> www.youtube.com/watch?v=6PG2CPSxE_0&feature=player_embedded
LOL, V.A.T.S.-owe wykończenia :P
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-11-17 14:49:02 - Cezar Matkowski
Użytkownik Mateusz Ludwin
news:ja1b7j.2eg.1@teren.hamstera.pl...
>> www.youtube.com/watch?v=6PG2CPSxE_0&feature=player_embedded
> LOL, V.A.T.S.-owe wykończenia :P
Pytanie, czy to faktycznie wykończenie, czy animacja instakilla.
Pozdrawiam
Re: Skyrim
2011-11-17 22:34:09 - jacki
>
> Użytkownik Mateusz Ludwin
> news:ja1b7j.2eg.1@teren.hamstera.pl...
>>> www.youtube.com/watch?v=6PG2CPSxE_0&feature=player_embedded
>> LOL, V.A.T.S.-owe wykończenia :P
>
> Pytanie, czy to faktycznie wykończenie, czy animacja instakilla.
>
To chyba jest przy ciosie krytycznym.
Re: Skyrim
2011-11-18 01:38:25 - Andrzej Libiszewski
> W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>> lol
>
> Drugi lol
> www.youtube.com/watch?v=6PG2CPSxE_0&feature=player_embedded
Trzeci lol ;)
www.pcgamer.com/2011/11/16/video-skyrims-pickpocketing-gets-sort-of-ridiculous/
--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
?Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie.?
Re: Skyrim
2011-11-23 19:02:53 - Gajos
> W dniu 2011-11-12 23:21, Doomin pisze:
>> www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rt5aUdijAN8
>> lol
>
> Drugi lol
> www.youtube.com/watch?v=6PG2CPSxE_0&feature=player_embedded
The skillz:
www.youtube.com/watch?v=xE4uzGaQDQg&feature=aso
--
GJS
Re: Skyrim
2011-11-13 16:38:51 - M.G.
> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe? Nic nie mówili o questach,
> ale może gdyby zrobili badziewne, to by wspomnieli? Fantastyczna grafika
> mapy. Zachciało mi się.
Jim Sterling approves.
www.destructoid.com/review-the-elder-scrolls-v-skyrim-215507.phtml
--
M.G.
Re: Skyrim
2011-11-13 23:35:48 - piorun
użytkownik *Mateusz Ludwin* napisał:
> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe? Nic nie mówili o questach,
> ale może gdyby zrobili badziewne, to by wspomnieli? Fantastyczna grafika
> mapy. Zachciało mi się.
A tak w temacie: znalazłem na allegro aukcje z kluczami steamowymi i treść
aukcji wyraźnie jakimś translatorem napisana... to już takie rzeczy na
allegro też robią? :/
cytat:
'Uwaga! Kluczem może być aktywowany przez ustawienia sieci VPN.
Kluczem nie jest aktywna w regionie europejskim.
Jeśli wiesz, jak rozwiązać ten problem, i skonfigurować VPN w Rosji czy na
Ukrainie - to ten produkt jest dla Ciebie.
Nie należy bez świadomego zakupu.'
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl
Re: Skyrim
2011-11-17 01:30:07 - Mateusz Ludwin
> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe? Nic nie mówili o questach,
> ale może gdyby zrobili badziewne, to by wspomnieli? Fantastyczna grafika
> mapy. Zachciało mi się.
Hmm, zapuściłem filmik ze Skyrima na TV i już nie chcę wersji PC, nie godzi
się. Jakie to jest śliczne. Nniech tylko poprawią buga z sejwami na PS...
--
Horror and moral terror are your friends.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-11-17 08:15:49 - Goomich
> Hmm, zapuściłem filmik ze Skyrima na TV i już nie chcę wersji PC,
> nie godzi się. Jakie to jest śliczne. Nniech tylko poprawią buga z
> sejwami na PS...
Nie godzi się grać w najlepszą wersję?
Aaaaa, twoj laptop...
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Skyrim
2011-11-17 23:38:30 - Mateusz Ludwin
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-11-17 23:39:23 - M.G.
> Czemu w S. w tle nie leci fiński metal?
Puść se :-)
--
M.G.
Re: Skyrim
2011-11-17 23:56:46 - Mateusz Ludwin
>> Czemu w S. w tle nie leci fiński metal?
>
> Puść se :-)
A puściłem łącząc trailer (od momentu pojawienia się płaskorzeźby) z Beyond
The Dark Sun i wyszło wspaniale...
www.youtube.com/watch?v=PjqsYzBrP-M
www.youtube.com/watch?v=1eJZGTedU6o
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-11-18 01:41:59 - Mateusz Ludwin
>> Czemu w S. w tle nie leci fiński metal?
>
> Puść se :-)
Zrobione: www.youtube.com/watch?v=Qse4bue9EnY
--
Horror and moral terror are your friends.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-11-18 10:51:01 - M.G.
> Rzecze M.G.:
>
>>> Czemu w S. w tle nie leci fiński metal?
>>
>> Puść se :-)
>
> Zrobione: www.youtube.com/watch?v=Qse4bue9EnY
Wrzucam na reddit :-)
--
M.G.
Re: Skyrim
2011-11-18 10:55:46 - Mateusz Ludwin
>> Zrobione: www.youtube.com/watch?v=Qse4bue9EnY
>
> Wrzucam na reddit :-)
Wrzuć :) I tak pewnie niedługo zablokują za chroniony content.
--
Horror and moral terror are your friends.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-11-18 11:00:50 - M.G.
> Rzecze M.G.:
>
>>> Zrobione: www.youtube.com/watch?v=Qse4bue9EnY
>>
>> Wrzucam na reddit :-)
>
> Wrzuć :) I tak pewnie niedługo zablokują za chroniony content.
www.reddit.com/r/gaming/comments/mgsah/skyrim_should_definitely_have_an_epic_nordic/
Dzięki nowym ustawom w USA całego Youtube skasują dzięki Tobie!
--
M.G.
Re: Skyrim
2011-11-18 11:15:55 - Mateusz Ludwin
> Dzięki nowym ustawom w USA całego Youtube skasują dzięki Tobie!
izit.org/sites/izit.org/files/1302535118232_73636.jpg
--
You have to have men who are moral... and at the same time who are able to
utilize their primordial instincts to kill without feeling... without
passion... without judgment... without judgment.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-11-20 11:42:45 - .Peeter
> Zrobione: www.youtube.com/watch?v=Qse4bue9EnY
Falkenbach pasowałby bardziej. :-)
Pozdrawiam
..Peeter
Re: Skyrim
2011-11-20 14:21:54 - Mateusz Ludwin
>> Zrobione: www.youtube.com/watch?v=Qse4bue9EnY
>
> Falkenbach pasowałby bardziej. :-)
Ale wybierałem sugerując się czasem trwania.
--
You have to have men who are moral... and at the same time who are able to
utilize their primordial instincts to kill without feeling... without
passion... without judgment... without judgment.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim Trailer
2011-11-20 19:02:54 - .Peeter
>> Falkenbach pasowałby bardziej. :-)
> Ale wybierałem sugerując się czasem trwania.
A ja chwilę przysiadłem, pomyślałem i skleciłem taką oto wersję:
youtu.be/UiGhuq8msEY
Nawet się w paru miejscach fajnie zsynchronizowało z muzyką. :-)
Pozdrawiam
..Peeter
Re: Skyrim Trailer
2011-11-20 20:55:40 - Tiber
> Mateusz Ludwin wrote:
>>> Falkenbach pasowałby bardziej. :-)
>> Ale wybierałem sugerując się czasem trwania.
>
> A ja chwilę przysiadłem, pomyślałem i skleciłem taką oto wersję:
> youtu.be/UiGhuq8msEY
>
> Nawet się w paru miejscach fajnie zsynchronizowało z muzyką. :-)
>
> Pozdrawiam
> .Peeter
Oftop.
Oja. Ja miałem kompletny opad szczęki jak puściłem trailer M:I4 z
Heistem znanym z trailera do Incepcji (ktoś w komentarzach takie
połączenie polecał). Mało tego, że wyglądało to na idealne połączenie -
normalnie w połowie wyraźnych punktów synchronizacyjnych (jakieś napisy,
etc.) połączenie genialne, jakby trailer montowano pod muzykę.
--
Tiber
judelawfan@gmail.com
Life size models of Cthulhu, on sale now! (Discordian Quotes)
Re: Skyrim
2011-11-18 03:49:14 - Cezar Matkowski
Użytkownik Mateusz Ludwin
news:ja45tm.1l4.1@teren.hamstera.pl...
> Czemu w S. w tle nie leci fiński metal?
Żeby gracze nie poumierali ze śmiechu.
Pozdrawiam
Re: Skyrim
2011-11-18 20:51:35 - Mateusz Ludwin
>> Czemu w S. w tle nie leci fiński metal?
>
> Żeby gracze nie poumierali ze śmiechu.
Wracaj do Dody.
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-11-19 16:34:30 - Doomin
> Rzecze Cezar Matkowski:
>
>>> Czemu w S. w tle nie leci fiński metal?
>>
>> Żeby gracze nie poumierali ze śmiechu.
>
> Wracaj do Dody.
Ale on ma racje, choc przyznac trzeba ze kierunek
dobry, to Skyrim do tego jeszcze nie pasuje - przynajmniej
w czasie gry :P
Re: Skyrim
2011-11-21 10:19:17 - Cezar Matkowski
Użytkownik Mateusz Ludwin
news:ja6ggn.35g.1@teren.hamstera.pl...
>> Żeby gracze nie poumierali ze śmiechu.
> Wracaj do Dody.
Ja nie Nergal.
Pozdrawiam
Re: Skyrim
2011-11-21 01:47:04 - Mateusz Ludwin
www.gamingreality.com/2011/11/skyrim-mod-better-performance.html
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-11-24 14:56:10 - atm
www.youtube.com/watch?v=h4QUFfYA0wA&feature=player_embedded
Re: Skyrim
2011-11-24 19:57:54 - Mateusz Ludwin
> nie wiem co ten kon zarl ale musialo byc mocne ;]
> www.youtube.com/watch?v=h4QUFfYA0wA&feature=player_embedded
Mina kolesia po prawej bezcenna :)))))))))))))
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the
genius of that. The genius.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-11-26 21:25:20 - Goomich
Chciałem właśnie przełaczyć na firebolty, żeby nie przypalać Mercera, ale
po zastanowieniu się stwierdziłem, że jednak nie. :D
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Skyrim
2011-11-26 22:38:48 - Goomich
> steamcommunity.com/id/goomich/screenshot/650998151616439587/?
>
> Chciałem właśnie przełaczyć na firebolty, żeby nie przypalać
> Mercera, ale po zastanowieniu się stwierdziłem, że jednak nie. :D
>
>
cloud.steampowered.com/ugc/650998151617546224/F515AD0E5996F12FF454546FD2D13BED2D736A02/
Szarża lekkiej brygady. :)
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Skyrim
2011-11-26 23:05:39 - Saiko Kila
>> steamcommunity.com/id/goomich/screenshot/650998151616439587/?
>>
>> Chciałem właśnie przełaczyć na firebolty, żeby nie przypalać
>> Mercera, ale po zastanowieniu się stwierdziłem, że jednak nie. :D
>>
>
> cloud.steampowered.com/ugc/650998151617546224/F515AD0E5996F12FF454546FD2D13BED2D736A02/
Padalcem grasz?
> Szarża lekkiej brygady. :)
Kuń zgubił siodło. Będzie opieprz od rotmistrza. Jeśli jeździec żyje.
--
Saiko Kila
Why be satisfied with the pleasures of one when you can have those of
the both of them?
Re: Skyrim
2011-11-27 00:13:44 - Goomich
>> cloud.steampowered.com/ugc/650998151617546224/F515AD0E5996F12
>> FF454546FD2D13BED2D736A02/
>
> Padalcem grasz?
No co ty?
>> Szarża lekkiej brygady. :)
>
> Kuń zgubił siodło. Będzie opieprz od rotmistrza. Jeśli jeździec
> żyje.
Wybiegł ze stajni.
www.youtube.com/watch?v=UT-NfSCKmIU
Smoczek z rana jak smietana. :)
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Skyrim
2011-11-27 13:05:42 - Saiko Kila
>>> Szarża lekkiej brygady. :)
>>
>> Kuń zgubił siodło. Będzie opieprz od rotmistrza. Jeśli jeździec
>> żyje.
>
> Wybiegł ze stajni.
Mądry. Większość za nic się nie ruszy jak się dach pali.
> www.youtube.com/watch?v=UT-NfSCKmIU
>
> Smoczek z rana jak smietana. :)
Przejmujesz moc od pokonanego smoka? A można się później zamienić? Jeśli
tak, to zrzynali z Divinity 2.
--
Saiko Kila
The Pope is impressed with you.
Re: Skyrim
2011-11-27 13:31:54 - Thomas
Użytkownik Saiko Kila
news:4kmhfsdiecyc.dlg@saikokila.pl...
> Przejmujesz moc od pokonanego smoka? A można się później zamienić? Jeśli
> tak, to zrzynali z Divinity 2.
Pff.. Divinity 2 przy Skyrimie to jak b. b. biedny braciszek z zapadlej
dziury.
Nie, nie mozna sie zamieniac. Smocze dusze potrzebne sa do czego innego :P
T.
Re: Skyrim
2011-12-07 11:56:58 - Kapsel
> Obejrzałem reckę IGN-u. Może to nie takie złe? Nic nie mówili o questach,
> ale może gdyby zrobili badziewne, to by wspomnieli? Fantastyczna grafika
> mapy. Zachciało mi się.
Czy Skyrim na PS3 będzie tak samo długo robić save'y i wczytywać mapy jak
Fallout (NV)?
Bo wczytanie save'a, czy nawet wejście/wyjście z pokoju w Falloucie na PSce
owocuje mi dobrą minutą wgrywania (na oko liczę), a potem przypadkiem
zobaczyłem na jutube jak człowiek na PC pokazywał coś i jemu te ekrany
wgrywania ledwo migały przed oczami.
Jak Skyrim tez się będzie tyle wgrywać, to ja bodaj chcę wersję PC...
--
Kapsel
kapselek.net
kapsel(malpka)op.pl
Re: Skyrim
2011-12-07 19:50:18 - Mateusz Ludwin
> Czy Skyrim na PS3 będzie tak samo długo robić save'y i wczytywać mapy jak
> Fallout (NV)?
Dopiero dziś wyszedłeś z lochu?
Skyrim na PS3 to największa aferka w padalskim światku w tym roku...
www.ps3site.pl/joshua-sawyer-problemow-ze-skyrimem-moze-nie-dac-sie-naprawic-w-ogole/93428
--
Horror and moral terror are your friends.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-12-07 20:33:05 - Kapsel
>> Czy Skyrim na PS3 będzie tak samo długo robić save'y i wczytywać mapy jak
>> Fallout (NV)?
>
> Dopiero dziś wyszedłeś z lochu?
Ja nie śledzę rynku gier jakoś intensywnie, chyba że nowy fallout wychodzi,
to wtedy ;)
Wy tu jesteście niezłe smoki, zresztą o Skyrimie dowiedziałem się z grupy w
sumie :)
> Skyrim na PS3 to największa aferka w padalskim światku w tym roku...
> www.ps3site.pl/joshua-sawyer-problemow-ze-skyrimem-moze-nie-dac-sie-naprawic-w-ogole/93428
Dzięki za info. Czyli dupa blada z pską, a szkoda, bo kanapę mam wygodną...
--
Kapsel
kapselek.net
kapsel(malpka)op.pl
Re: Skyrim
2011-12-15 21:28:21 - Mateusz Ludwin
konsolach :)
Będzie się działo...
--
Horror and moral terror are your friends.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-12-15 23:26:32 - Mateusz Ludwin
> Zainstalowany, na medium bez AA chodzi przyzwoicie i wygląda lepiej, niż na
> konsolach :)
Przymula we wnętrzach - jak tylko się pojawi jakaś świeczka, to od razu
idzie jak po grudzie (a nie wygląda to lepiej, niż Oblivion). Na zewnątrz
mogę dać wszystko na high i jeszcze FXAA i śmiga płynnie, a w środku lagi...
Macie tak? Ściągam jeszcze nowe drivery.
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-12-16 09:31:49 - Jader
> Macie tak? Ściągam jeszcze nowe drivery.
Nie mam. Ogólnie engine robi na mnie bardzo pozytywne wrażenie.
Jader
Re: Skyrim
2011-12-16 10:26:01 - Mateusz Ludwin
>> Macie tak? Ściągam jeszcze nowe drivery.
>
> Nie mam. Ogólnie engine robi na mnie bardzo pozytywne wrażenie.
Te lagi we wnętrzach dotyczą bardziej myszki niż grafiki, bo animacja jest
płynna. Próbowałem już sztuczek z wyłączeniem akceleracji.
FXAA działa super, wpływ na wydajność jest minimalny, a efekt:
cloud.steampowered.com/ugc/595831141183930038/314D5C6737A1727791AEB9C56B1E574C405C1D98/
cloud.steampowered.com/ugc/595831141183862836/6FD7988B28029F8D96E1E81879CF66290A73071A/
--
Horror and moral terror are your friends.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Skyrim
2011-12-16 23:43:02 - Mrqs
> Rzecze Jader:
>
>>> Macie tak? Ściągam jeszcze nowe drivery.
>>
>> Nie mam. Ogólnie engine robi na mnie bardzo pozytywne wrażenie.
>
> Te lagi we wnętrzach dotyczą bardziej myszki niż grafiki, bo animacja jest
> płynna. Próbowałem już sztuczek z wyłączeniem akceleracji.
Fixing Mouse Lag
If your experiencing mouse lag you'll want to disable vsync -- this
isn't included in the game options. To do this go to the part of the
Skyrim.ini that says [Display]. Copy iPresentInterval=0 (minus the
quotes) to the very bottom of the .ini, then save, and close the file.
Mrqs
Re: Skyrim
2011-12-17 01:23:56 - Mateusz Ludwin
>> Te lagi we wnętrzach dotyczą bardziej myszki niż grafiki, bo animacja jest
>> płynna. Próbowałem już sztuczek z wyłączeniem akceleracji.
>
>
> Fixing Mouse Lag
>
> If your experiencing mouse lag you'll want to disable vsync -- this
> isn't included in the game options. To do this go to the part of the
> Skyrim.ini that says [Display]. Copy iPresentInterval=0 (minus the
> quotes) to the very bottom of the .ini, then save, and close the file.
Lagi to wina cieni renderowanych przez CPU, po wyłączeniu ich we wnętrzach
renderują się i tak, ale tylko w niektórych miejscach (głównie paleniska).
Wina starego engine'u.
--
You have to have men who are moral... and at the same time who are able to
utilize their primordial instincts to kill without feeling... without
passion... without judgment... without judgment.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com