[nieci ot][dev][test] hejka gracze
2011-10-29 15:34:50 -
ostatnio sprawdziliscie mi w ile milisekund generowala
sie ramka w protatypie mojej gierki gdy maly samolocik lecial..
nie sprawdzilibyscie mi jescze tego..:
dl.dropbox.com/u/42887985/rel27.zip
(elementy prostego raytracera), nie mam dostepu do
nowszych kompow a zalezalobymi by wiedziec -- liczba
z prawej to liczba milisekund na ramke (u mnie okolo 100)
ile jest na nowszych kompach, (najlepiej jakby ktos
podal liczbe, jaki procek i ktory windows), tnx
grunge fighter fir
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/
Re: [nieci ot][dev][test] hejka gracze
2011-10-29 16:11:24 - jacki
> hejka gracze,
> ostatnio sprawdziliscie mi w ile milisekund generowala
> sie ramka w protatypie mojej gierki gdy maly samolocik lecial..
> nie sprawdzilibyscie mi jescze tego..:
>
> dl.dropbox.com/u/42887985/rel27.zip
>
> (elementy prostego raytracera), nie mam dostepu do
> nowszych kompow a zalezalobymi by wiedziec -- liczba
> z prawej to liczba milisekund na ramke (u mnie okolo 100)
> ile jest na nowszych kompach, (najlepiej jakby ktos
> podal liczbe, jaki procek i ktory windows), tnx
>
> grunge fighter fir
>
>
40-41
Phenom II x4 3,2Ghz, Win7
Re: [nieci ot][dev][test] hejka gracze
2011-10-29 19:12:58 - Saiko Kila
> hejka gracze,
> ostatnio sprawdziliscie mi w ile milisekund generowala
> sie ramka w protatypie mojej gierki gdy maly samolocik lecial..
> nie sprawdzilibyscie mi jescze tego..:
>
> dl.dropbox.com/u/42887985/rel27.zip
>
> (elementy prostego raytracera), nie mam dostepu do
> nowszych kompow a zalezalobymi by wiedziec -- liczba
> z prawej to liczba milisekund na ramke (u mnie okolo 100)
> ile jest na nowszych kompach, (najlepiej jakby ktos
> podal liczbe, jaki procek i ktory windows), tnx
>
> grunge fighter fir
Ponieważ w tej chwili dużo testuję (kilka tygodni miałem uszkodzony
komputer z powodu padu płyty głównej i dopiero ją wymieniłem) to
wrzuciłem i ten test. Chyba nie jest zbyt obciążający, bo proces nie
wykorzystuje na maxa przydzielonego sobie rdzenia.
Q9650 na nominalnej (3 GHz), win vista x64: wygląda jakby migało w
zakresie 33-37, a czasem popup wyskakuje z informacją typu frame time:
33996499 ns.
Mała uwaga: ja bym zablokował to okno, bo można je sobie niechcący
zwiększyć/zmniejszyć, a to ma wpływ na wydajność. I dlaczego nie zrobić
zrzutu wyników do pliku po jakimś czasie, typu min, max, średnia czy co
tam się liczy? No i ten popup nie bardzo wiem jak uzyskać, bo cyferki
nie są przesadnie czytelne ;) a wygląda że on wyskakuje dopiero jak się
program zastopuje.
--
Saiko Kila
I merely remarked that in my harem she would be the third or even the
second wife! What is wrong with these Russian women?
Re: [nieci ot][dev][test] hejka gracze
2011-10-29 22:34:00 - Mroziu
> hejka gracze,
> ostatnio sprawdziliscie mi w ile milisekund generowala
> sie ramka w protatypie mojej gierki gdy maly samolocik lecial..
> nie sprawdzilibyscie mi jescze tego..:
>
> dl.dropbox.com/u/42887985/rel27.zip
>
> (elementy prostego raytracera), nie mam dostepu do
> nowszych kompow a zalezalobymi by wiedziec -- liczba
> z prawej to liczba milisekund na ramke (u mnie okolo 100)
> ile jest na nowszych kompach, (najlepiej jakby ktos
> podal liczbe, jaki procek i ktory windows), tnx
Q9550 @ 3.4Ghz, WinXP - 33,2ms
--
Pozdrawiam
Mroziu
Re: [nieci ot][dev][test] hejka gracze
2011-10-29 23:25:11 - .Peeter
> (elementy prostego raytracera
27-28ms - i5 750 @ 3.8GHz, Win7 x64.
Pozdrawiam
..Peeter
Re: [nieci ot][dev][test] hejka gracze
2011-10-30 00:33:04 - jacki
> ostatnio sprawdziliscie mi w ile milisekund generowala
> sie ramka w protatypie mojej gierki gdy maly samolocik lecial..
> nie sprawdzilibyscie mi jescze tego..:
>
> (elementy prostego raytracera), nie mam dostepu do
> nowszych kompow a zalezalobymi by wiedziec -- liczba
> z prawej to liczba milisekund na ramke (u mnie okolo 100)
> ile jest na nowszych kompach, (najlepiej jakby ktos
> podal liczbe, jaki procek i ktory windows), tnx
Odbiegając chwilę od testu... Kiedy planujesz renderowanie grafiki
przydzielić karcie graficznej a nie procesorowi?
Re: [nieci ot][dev][test] hejka gracze
2011-10-30 07:22:25 - Potocki Passion & Adventure
> hejka gracze,
> ostatnio sprawdziliscie mi w ile milisekund generowala
> sie ramka w protatypie mojej gierki gdy maly samolocik lecial..
> nie sprawdzilibyscie mi jescze tego..:
>
> dl.dropbox.com/u/42887985/rel27.zip
>
> (elementy prostego raytracera), nie mam dostepu do
> nowszych kompow a zalezalobymi by wiedziec -- liczba
> z prawej to liczba milisekund na ramke (u mnie okolo 100)
> ile jest na nowszych kompach, (najlepiej jakby ktos
> podal liczbe, jaki procek i ktory windows), tnx
>
> grunge fighter fir
Windows XP
Athlon 64 3200+
wynik ~ 68ms
--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl
www.DogsPassion.pl
GG: 3121891