Warszawa / serwisant-helpdesk / etat
2010-11-03 13:43:34 - Instytut Kolejnictwa
poszukuje pracownika do pracy w charakterze serwisant/helpdesk.
Zadania: diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie
sprzętu komputerowego i oprogramowania, konfiguracja i instalacja urządzeń
komputerowych, sieciowych.
Wymagania:
Wykształcenie techniczne
Dobra znajomość IT
Znajomość budowy i serwisu sprzętu komputerowego
Znajomość MS Windows 95/98/NT/2000/XP na poziomie administracyjnym
Znajomość MS Office 97/2000/2003/2007
Znajomość systemu LINUX będzie dodatkowym atutem
Znajomość protokołu TCP/IP
Znajomość urządzeń sieciowych, budowy i działania sieci LAN i WLAN
Wysoka kultura osobista
Komunikatywność
Odporność na stres
Umiejętności organizacyjne
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Praca w wymiarze pełnego etatu w Warszawie.
Zgłoszenia na adres: info@ikolej.pl
Prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w tym
dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie
z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133, poz.
883).
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.