Od wczoraj Kredyt Bank ruszył z nową kampanią reklamową „Zmień mieszkanie na lepsze”. Bank promuje nową kompleksową ofertę kredytów hipotecznych, która zakłada m.in. 0% prowizji za udzielenie kredytu, 0% wkładu własnego oraz niższe marże i premię za aktywne korzystanie z innych produktów bankowych. Twarzami kampanii są ponownie Wojciech Mann i Krzysztof Materna.
Kampania hipotek to kolejna odsłona projektu repozycjonowania Banku – promowanie nowej filozofii Kredyt Banku „Finanse z zasadami” oraz nowego podejścia do klienta, zgodnie z zasadą „szanowany i ważny”. Pierwsze spoty zostały wyemitowane w niedzielę 11 września, a od 12 września rozpoczyna się sprzedaż nowej oferty kredytów hipotecznych.
- Koncentrujemy się na potrzebach i oczekiwaniach naszych klientów, rozumiemy ich i pomagamy im w korzystny sposób zrealizować plany mieszkaniowe. Jest to możliwe, ponieważ produkt oferowany przez Kredyt Bank jest atrakcyjny cenowo i przyjazny. Naszą ofertę wyróżnia m.in. bezpłatny proces ubiegania się o kredyt, niskie raty i koszty jego obsługi, mniej formalności i wiele inny udogodnień dla klientów. Aktywnych klientów doceniamy obniżając marżę nawet o 0,5 p.p. Te wszystkie atrybuty produktu podkreślamy w dwóch spotach reklamowych. Każdy z nich został zrealizowany z myślą o nieco innej grupie docelowej - pierwsza odsłona spotu jest skierowana do osób, które mają już własne mieszkanie, ale myślą o poprawie warunków mieszkaniowych. Druga wersja filmu ma trafić przede wszystkim do osób, które są zainteresowane zakupem swojego pierwszego „M” – powiedziała Agnieszka Nachyła, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Hipotecznej Kredyt Banku.
Dwa 30"" spoty reklamowe z udziałem duetu Mann i Materna pojawią się m.in. w TVP1,TVP2, TVN, TVN24, TVN7, TV4, Polsacie Sport, Polsacie Sport Extra oraz w pakietach Discovery i AtMedia, obejmujących 30 stacji tematycznych. Równolegle z kampanią telewizyjną prowadzone będą działania w prasie ogólnopolskiej (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Wprost) oraz lokalnej (regionalne wydania dziennika „Polska” i „Echo miasta”).
Kredyt Bank będzie również widoczny w największych portalach, serwisach i wyszukiwarkach internetowych (Wp.pl., Onet.pl, Totalmoney.pl, Comperia.pl, Bankier.pl). Na potrzeby kampanii przygotowano specjalny microsite.
Zaplanowano także działania marketingu lokalnego oraz BTL. W kampanii zostaną również wykorzystane witryny placówek oraz siatki outdoorowe widoczne w często uczęszczanych punktach miast.
Za kreacje reklamowe odpowiada agencja reklamowa JUST, zaś za obsługę w social media jest odpowiedzialna agencja Face Addicted. Zakupem mediów zajął się dom mediowy STARCOM. Reżyserem spotów jest Jan Hryniak, a wyprodukował je dom produkcyjny Opus Film. Kampania potrwa do 23 października 2011 r.
Pierwszy spot jest dostępny na facebooku oraz kanale youtube, a już niedługo pojawi się drugi spot reklamowy.