Do zespołu dołączył Michał Szilling oraz Wojciech Byrski.
Michał Szilling odpowiada w iPresso za zastosowanie Marketing Automation głównie w branży FMCG oraz za współpracę z dotychczasowymi oraz nowymi klientami iPresso. Wcześniej związany z agencją Event Store oraz radiem ESKA.
Wojciech Byrski wzmacnia zespół w obszarze Marketing Automation w branży automotive oraz farmaceutycznej. Wcześniej pracował na podobnym stanowisku m.in. w Ranbaxy.
- Nasz zespół budujemy w oparciu o dogłębną wiedzę i doświadczenie w stosowaniu technologii Marketing Automation w kontekście konkretnych branż. To kluczowe do osiągnięcia sukcesu w wykorzystywaniu tak potężnej technologii jaką jest iPresso - mówi Michał Wojciechowski, prezes zarządu encja.com, twórcy platformy Marketing Automation iPresso.
Platforma iPresso działa dla takich marek jak m.in. Danio, Activia, Wawel, Infiniti oraz wielu innych krajowych i międzynarodowych.