
pkt.pl do dyspozycji swoich Klientów oddaje 250 specjalistów, którzy zaplanują i zrealizują działania w obszarze marketingu zintegrowanego zapewniając swoim Klientom widoczność w sieci oraz skuteczniejsze dotarcie do finalnego odbiorcy. Według badań przeprowadzonych przez Gemius Polska, tylko w ostatnim roku co drugi użytkownik dokonał transakcji handlowej w firmie znalezionej na www.pkt.pl, dzięki czemu Klienci serwisu przeprowadzili w sumie 2 350 000 transakcji handlowych.
„Ponad 40 000 Klientów pkt.pl Marketing Zintegrowany to również 40 000 indywidualnych kampanii, które planujemy i wnikliwie analizujemy. Mamy nie tylko ogromne doświadczenie, ale przede wszystkim świetnych specjalistów, którzy to doświadczenie stale poszerzają. Warto je wykorzystać do rozwoju własnego biznesu, szczególnie kiedy sami będziemy odpoczywać” – zauważa Anna Pszczółkowska Training & Business Development Manager.
Spoty radiowe emitowane są na antenie Radia Zet. Kampania potrwa od 15 do 28 czerwca br.
O pkt.pl Marketing Zintegrowany
Misją pkt.pl jest dostarczanie efektywnych rozwiązań biznesowych i reklamowych dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Oferta pkt.pl to działania marketingowe, obejmujące: tworzenie stron www, SEO i SEM, wyszukiwarka firm i usług, budowanie pozytywnego wizerunku w social media, oraz e-mail marketing. Oferta jest indywidualnie dopasowywana do potrzeb klienta. Innowacyjnym narzędziem, wyróżniającym pkt.pl od konkurencji, jest comiesięczne raportowanie efektów działań promocyjnych - ROI, w sposób prosty i policzalny pokazując, jakie działania są dla danego przedsiębiorstwa najefektywniejsze.