Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-11-17

A A A POLEĆ DRUKUJ

Wyniki finansowe ING Życie po trzecim kwartale 2010 r.

ING Życie ogłosiło wyniki finansowe po trzecim kwartale 2010 r.

  • 1 mld 393 mln zł składek przypisanych brutto: koncentracja na ubezpieczeniach ze składką regularną, ograniczenie oferty polisolokat
  • 1 mld 380 mln zł wypłaconych świadczeń brutto: mniej wypłat z tytułu zakończenia kontraktów Polisy Lokacyjnej ING i Inwestycyjnej Polisy Ubezpieczeniowej (ok. -1 mld zł r/r)

Wybrane pozycje ze sprawozdania finansowego po trzecim kwartale 2010r.*

Wartość w mln. PLN

I-IX 2009

I-IX 2010

Kapitały własne

w tym kapitał akcyjny

632

538

41

41

Rezerwy techn.-ubezp. brutto

7 673

7 349

Składki przypisane brutto

2 139

1 393

Aktywa na pokrycie rezerw

3 752

3 348

Wypłacone świadczenia brutto

2 377

1 380

Koszty działalności ubezpieczeniowej

226

197

Techniczny wynik ubezpieczeń

195

193

Wynik finansowy brutto

189

197

Wynik finansowy netto

153

159

*dane przed audytem

Tomasz Bławat, prezes ING Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A.:

Wyniki, jakie udało nam się osiągnąć w przeciągu pierwszych trzech kwartałów, są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Zdecydowaliśmy się skoncentrować na ubezpieczeniach na życie ze składką regularną – ograniczenie zaangażowania w sprzedaż polisolokat ze składką jednorazową wpłynęło na zmniejszenie całościowego przypisu względem roku ubiegłego (-1mld zł r/r). Jednocześnie cieszy nas, że przypis z produktów ze składką regularną wzrósł i udało nam się podnieść wynik netto do 159 mln zł (+6 mln zł r/r). Niewątpliwie wpłynęły na to nasze działania edukacyjno-marketingowe oraz inicjatywy pro-klienckie. Przez cały trzeci kwartał przypominaliśmy klientom, że warto się ubezpieczać – robiliśmy to również w sposób niestandardowy, np. w ramach ekspozycji „Naga prawda o ubezpieczeniach” w sześciu największych miastach w Polsce. Cały czas rozwijamy również zastosowanie metodologii Net Promoter Score w sferze obsługi serwisowej. Od ponad roku regularnie pytamy klientów o zadowolenie z naszych produktów i usług i prosimy o wskazywanie konkretnych obszarów, które wymagają usprawnień. Uzyskaliśmy w ten sposób blisko 50 tys. opinii, które stanowią podstawę do rzeczywistych zmian w obsłudze. Każdy klient, który zgłosi jakąkolwiek nieprawidłowość czy wątpliwość, może liczyć, że osobiście się z nim skontaktujemy i zrobimy wszystko, by rozwiązać jego konkretny problem.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS