Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-03-15

A A A POLEĆ DRUKUJ

Własny Kąt PKO Banku Polskiego najpopularniejszym kredytem hipotecznym w Polsce

PKO Bank Polski pozostaje liderem sprzedaży kredytów mieszkaniowych. Według najnowszego raportu Związku Banków Polskich co czwarty kredyt hipoteczny udzielany jest przez Bank. Teraz klienci mogą skorzystać z promocyjnej oferty.

Klienci, którzy złożą wniosek o udzielenie kredytu mieszkaniowego Własny Kąt do 14.04.2011 r. i podpiszą umowę kredytową do 13.05.2011 r., mogą skorzystać z promocyjnych warunków:

  • 0% prowizji za udzielenie kredytu - przy wykupie 4-letniego ubezpieczenia od utraty pracy i hospitalizacji wraz z assistance medycznym,
  • 0 zł za kontrolę inwestycji przed każdą wypłatą transzy,
  • 0 zł za wcześniejszą częściową spłatę kredytu,
  • 0 zł za pierwsze przewalutowanie.

Kredyty hipoteczne PKO Banku Polskiego cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem klientów. W ubiegłym roku Bank średnio w miesiącu sprzedawał je na kwotę ok. 1 mld zł. Bank ma ponadto duże doświadczenie w udzielaniu kredytów preferencyjnych w ramach programu „Rodzina na Swoim”, które zgodnie z projektem zmian do „Ustawy o finansowym wsparciu rodzin…” klienci będą mogli zaciągać do końca przyszłego roku. W 2010 roku Bank udzielił kredytów z dopłatą na kwotę blisko 2,6 mld zł – mówi Mariusz Dymowski, Z-ca Dyrektora Departamentu Klienta Rynku Mieszkaniowego.

Kredytem hipotecznym Własny Kąt można sfinansować do 100% wartości nieruchomości, a maksymalny okres kredytowania sięga 40 latUdzielany jest w PLN, EUR, CHF, USD i GBP. Każdego roku klienci mogą skorzystać z „wakacji kredytowych”, tj. jednego miesiąca bez konieczności spłacania raty. Oprocentowanie kredytu można indywidualnie negocjować. Przykładowo w przypadku Programu Oszczędnościowego "Niższa Rata" marża może zostać obniżona o 0,2 pp.

W ubiegłym roku PKO Bank Polski jako pierwszy z największych banków w Polsce zwolnił klientów z obowiązkowej wizyty w sądzie. Dzięki dostępowi do elektronicznej Centralnej Bazy Danych Ksiąg Wieczystych doradcy bankowi sami sprawdzają stan prawny nieruchomości.

***

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego pod względem wyników finansowych. Za rok 2010 roku osiągnął zysk netto w wysokości 3,3 mld zł. Z ponad 25-procentowym udziałem w rynku zajmuje także czołowe miejsce w sprzedaży złotowych kredytów hipotecznych, oferując oprócz tradycyjnych kredytów hipotecznych również preferencyjne kredyty mieszkaniowe z dopłatą państwa. PKO Bank Polski jest wielokrotnie nagradzany w wielu prestiżowych rankingach. Oferta kredytu hipotecznego, pod względem dostosowania do nietypowych oczekiwań klientów, została uznana za najlepszą na rynku przez portal finansowy Comperia.pl. Bank został również doceniony za elastyczność oferty tych kredytów, które mogą być udzielane na sfinansowanie różnych celów oraz w kategorii najlepszego banku oszczędnościowo-inwestycyjnego. Aż pięć produktów PKO Banku Polskiego: kredyt hipoteczny, kredyt gotówkowy, konto, lokata i karta kredytowa, zostało nagrodzonych przez miesięcznik Reader’s Digest certyfikatami „Produkt Roku 2010” jako najczęściej i najchętniej wybierane przez klientów. Bank jest też m.in. laureatem „Złotego Bankiera” za najlepszy na rynku kredyt gotówkowy i kredyt dla firm, zwycięzcą konkursu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców”, posiadaczem certyfikatu „Firma Przyjazna Klientowi” oraz najlepszym bankiem komercyjnym według Warsaw Business Journal. Według analiz firmy badawczej MillwardBrown SMG/KRC PKO Bank Polski cieszy się najwyższym zaufaniem spośród badanych instytucji finansowych – 3/4 ankietowanych ufa jego stabilności finansowej. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju, o czym świadczy pozycja lidera rankingu „Top Marka” według magazynu Press. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu The Banker wycenili jej wartość na miliard dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej „Polskie Marki 2010” jej wartość została określona na 3,6 mld zł.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS