Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-02-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Wizzair zwiększa zakres obsługi językowej swoich klientów w call center Grupy DataContact

O 6 nowych języków (włoski, francuski, niemiecki, bułgarski, chorwacki, hiszpański,) powiększył się zakres współpracy DataContact z liniami lotniczymi Wizzair. Dotychczas obsługa obejmowała 4 języki (polski, czeski, angielski i litewski)  w modelu świadczenia usług 24/7/365. 

Grupa DataContact (GDC) współpracuje z Wizzair do 2004 roku. Stopniowo zakres współpracy jest rozszerzany. Obecnie obejmuje on obsługę infolinii rezerwacyjno-informacyjnej, infolinii assistance przeznaczonej dla pasażerów lotów skasowanych i odwołanych, obsługę reklamacji oraz działania informacyjne w ruchu wychodzącym skierowane do pasażerów lotów skasowanych. W kontaktach B2B Grupa DataContact odpowiedzialna jest za obsługę biur podróży.

Projekt jest prowadzony w modelu co-sourcingu, co oznacza połączenie zasobów klienta i zleceniobiorcy. Całość nadzoruje przedstawiciel klienta, a wspomagają go delegowane z Wizzair osoby odpowiedzialne za skuteczne działanie infolinii (Customer Relation Representative  i Aiport Sales Desk).

•••••••••

Grupa DataContact sp. z o.o. (GDC)  rozpoczęła swoją działalność w 1996 roku pod nazwą Kontakt Telemarketing jako pierwsze w Polsce centrum telemarketingowe działające w outsourcingu.  Obecnie w skład grupy wchodzą spółki DataContact Direct, DataContact Center, DataContact 24, Universal Agent, 4call, Targetix i 1step2work. Zasoby call center Grupy DataContact to ponad 600 stanowisk w 4 lokalizacjach: Warszawie, Stalowej Woli, Bielsku-Białej i Krakowie.

Grupa DataContact specjalizuje się w kompleksowej realizacji procesów wsparcia sprzedaży, marketingu i obsługi klienta z wykorzystaniem narzędzi i kanałów komunikacji call center. W ramach swoich kompetencji realizuje usługi:

·       Outsourcingu telesprzedaży i doradztwa strategicznego w tym obszarze

·       - Aktualizacji baz danych i generowania leadów

·       - Zarządzania relacjami z klientami (infolinie, obsługa posprzedażna, help-desk)

·       - Zarządzania marketingowymi programami wsparcia sprzedaży

·       - Masowej dystrybucji materiałów marketingowych

·      -  Monitoringu należności konsumentów wobec firm

·       - Wprowadzania danych do systemów Klienta – back office

·       Spółka 1step2work w najbliższym czasie rozpocznie świadczenie usług pracy tymczasowej.

Informacji udziela:

Via Media PR

Katarzyna Swatowska

katarzyna@swatowska.pl

tel 601 602 601





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS