O 6 nowych języków (włoski, francuski, niemiecki, bułgarski, chorwacki, hiszpański,) powiększył się zakres współpracy DataContact z liniami lotniczymi Wizzair. Dotychczas obsługa obejmowała 4 języki (polski, czeski, angielski i litewski) w modelu świadczenia usług 24/7/365.
Grupa DataContact (GDC) współpracuje z Wizzair do 2004 roku. Stopniowo zakres współpracy jest rozszerzany. Obecnie obejmuje on obsługę infolinii rezerwacyjno-informacyjnej, infolinii assistance przeznaczonej dla pasażerów lotów skasowanych i odwołanych, obsługę reklamacji oraz działania informacyjne w ruchu wychodzącym skierowane do pasażerów lotów skasowanych. W kontaktach B2B Grupa DataContact odpowiedzialna jest za obsługę biur podróży.
Projekt jest prowadzony w modelu co-sourcingu, co oznacza połączenie zasobów klienta i zleceniobiorcy. Całość nadzoruje przedstawiciel klienta, a wspomagają go delegowane z Wizzair osoby odpowiedzialne za skuteczne działanie infolinii (Customer Relation Representative i Aiport Sales Desk).
•••••••••
Grupa DataContact sp. z o.o. (GDC) rozpoczęła swoją działalność w 1996 roku pod nazwą Kontakt Telemarketing jako pierwsze w Polsce centrum telemarketingowe działające w outsourcingu. Obecnie w skład grupy wchodzą spółki DataContact Direct, DataContact Center, DataContact 24, Universal Agent, 4call, Targetix i 1step2work. Zasoby call center Grupy DataContact to ponad 600 stanowisk w 4 lokalizacjach: Warszawie, Stalowej Woli, Bielsku-Białej i Krakowie.
Grupa DataContact specjalizuje się w kompleksowej realizacji procesów wsparcia sprzedaży, marketingu i obsługi klienta z wykorzystaniem narzędzi i kanałów komunikacji call center. W ramach swoich kompetencji realizuje usługi:
· Outsourcingu telesprzedaży i doradztwa strategicznego w tym obszarze
· - Aktualizacji baz danych i generowania leadów
· - Zarządzania relacjami z klientami (infolinie, obsługa posprzedażna, help-desk)
· - Zarządzania marketingowymi programami wsparcia sprzedaży
· - Masowej dystrybucji materiałów marketingowych
· - Monitoringu należności konsumentów wobec firm
· - Wprowadzania danych do systemów Klienta – back office
· Spółka 1step2work w najbliższym czasie rozpocznie świadczenie usług pracy tymczasowej.
Informacji udziela:
Via Media PR
Katarzyna Swatowska
tel 601 602 601