Value Media, gracz nr 1 na rynku planowania mediów digital rozpoczął współpracę strategiczną z platformą Synerise, partnerem technologicznym w obszarze planowania i mierzenia efektywności marketingowej.Wykorzystanie narzędzi automatyzacji Synerise, która integruje działania online i offline w połączeniu z platformą Double Click by Google umożliwia zaoferowanie klientom kompleksowego podejścia do komunikacji we wszystkich kanałach.
Strategiczne partnerstwo z krakowską spółką Synerise, która może pochwalić się rekomendacją Satya Nadella, CEO Microsoft, to kolejny krok we wzmacnianiu modelu biznesowego Group One i Value Media, opartego na idei „House of Communication”. Value Media pokazuje, że niezależność i właścicielska struktura pozwalają błyskawicznie odpowiadać na oczekiwania rynku w obliczu dynamicznie zmieniającego się świata mediów i dostarczać innowacyjne narzędzia technologiczne, które wzmacniają biznesy klientów.
Integracja świata online i offline
Przeciętny konsument napotyka blisko 5000 komunikatów dziennie. Rosnące zjawisko banner blindness to dowód na to, że rozproszony
i nieuporządkowany przekaz nie działa na konsumentów XXI
w. Umiejętne łączenie się z konsumentem poprzez każdy możliwy kanał to dziś nie tylko trend, ale konieczność i odpowiedź na potrzeby biznesowe klientów, którzy są zorientowani na pełne połączenie świata offline i online – mówi Kamil Wiszowaty, Managing Director Value Media - Do tej pory budowaliśmy naszą przewagę kompleksowo, łącząc wszystkie działania online poprzez użycie platformy technologicznej Double Click. Cieszymy się, że dzięki partnerstwu
z Synerise możemy pójść dalej i zaoferować naszym klientom pełne mierzenie zaangażowania konsumentów zarówno internetowych
i stacjonarnych. Każdy zna efekt ROPO (Research online Purchase offline). Platforma Synerise umożliwia dokładne mierzenie efektywności całej komunikacji, odpowiadając na pytanie jaki był wpływ reklamy online na sprzedaż w sklepie stacjonarnym. Korzystamy już z platformy Synerise we współpracy z naszymi klientami i mamy pierwsze sukcesy za sobą.
Synerise – platforma marketing cloud
Synerise to platforma klasy Revenue Performance Management, która zwiększa efektywność działań marketingowych poprzez personalizowaną komunikację z klientami, realizację kampanii we wszystkich kanałach (online i offline), automatyzację marketingu oraz tworzenie i rozwój programów lojalnościowych. System zbiera
i analizuje dane zarówno online (kampanie email, push, sms) jak i offline (wifi, sklepy stacjonarne). Dzięki swojej kompleksowości, dostarczone przez nią dane pokazują aktualną sytuację firmy, a w szczególności marketingu i sprzedaży. Są również pomocne przy tworzeniu jeszcze bardziej efektywnych kampanii i komunikacji, która dociera do klienta w ramach wielu różnych punktów styku - za pomocą personalizowanych kampanii, a także rozbudowanych scenariuszy automatyzacji.
Celem platformy jest przede wszystkim dostarczenie tylko tych informacji, których klienci potrzebują, którymi są zainteresowani i co najważniejsze - w formie, jaką respektują (permission marketing). Począwszy od szybkiej informacji w kwestii dostępności danego produktu w konkretnym sklepie, po liczne zniżki i dobrane dla klientów oferty, które nawiązują do historii ich zakupów offline & online.
Współpraca z Value Media w ramach Group One to dla nas prawdziwa przyjemność. Połączenie sił obu przedsiębiorstw wraz z technologią, jaką współtworzymy w Synerise, daje ogromne możliwości reklamowe, ale także oszczędności dla klientów. Rozwiązanie marketing cloud, które oferujemy na rynku, pozwala na skuteczną i szybką integrację najpotrzebniejszych danych, przyspieszając rozwój biznesu zainteresowanych stron – mówi Paweł Kukuła , Chief Business Development Officer Synerise .
* * *
2016 i 2017 rok to dla całego mediowego biznesu Group One okres przełomowy. Value Media pozyskał 15 nowych Klientów i zatrudnił ponad 100 osób. Tylko w ostatnim roku powołane zostały spółki Value Media Hungary, SalesTube i ReveScore. Value Media został także uznany za Niesieciowy Dom Mediowy 2016 Roku przez Media&Marketing Polska, a Press wyróżnił go tytułem Wzrost Roku. Mediowy biznes pod kierownictwem Kamila Wiszowatego bardzo ekspansywnie rozwija kolejne kompetencje i poszerza portfolio Klientów. Odpowiada m.in. za budżety mediowe takich marek jak L’Oreal, Adamed, Amica, Castorama, Lenovo, Netia, a od tego roku także Hochland.