Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-07-29

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ubezpiecz się online u agenta Compensy

Towarzystwo ubezpieczeniowe Compensa wprowadziło nowatorskie rozwiązanie, dzięki któremu zakup polisy stał się niezwykle szybki i wygodny. Nie trzeba podpisywać papierowych dokumentów  i dopełniać zbędnych formalności. Zakupu ubezpieczenia u agenta Compensy można teraz dokonać nie wychodząc z domu – wystarczy do tego jedynie dostęp do Internetu.

Nowa funkcjonalność to wyjątkowa fuzja dwóch kanałów dystrybucji – tradycyjnego oraz online. Wybrano z nich najlepsze elementy, które pozwoliły stworzyć optymalne połączenie: zakup ubezpieczenia u profesjonalnego doradcy – przez Internet lub telefon. Dzięki temu klient w dalszym ciągu może liczyć na fachowe doradztwo agenta Compensy, a jednocześnie skorzystać z udogodnień jakie niosą za sobą nowoczesne technologie.

Co bardzo istotne, proces zawarcia umowy ubezpieczenia nie odbywa się anonimowo, klient nie kontaktuje się z konsultantem „gdzieś daleko”, a z agentem, który doskonale zna lokalny rynek i jego uwarunkowania oraz potrzeby miejscowych klientów. To agent, po rzetelnym zbadaniu potrzeb, sporządza ofertę i przesyła ją drogą elektroniczną do akceptacji klienta. Dzięki temu klient nie jest pozostawiony sam sobie przed elektronicznym formularzem, gdzie samodzielnie musi wybrać interesującą go ofertę. Ma do dyspozycji kompetentnego doradcę, który czuwa nad prawidłowym przebiegiem procesu zawarcia umowy ubezpieczenia.

Sam  proces ograniczono do kilku prostych kroków

Jeżeli klient jest już ubezpieczony w Compensie i chce dokupić dodatkową polisę wystarczy, że poprosi swojego agenta o przesłanie oferty mailem. Osoby, które dopiero chcą się ubezpieczyć w Compensie, mogą wyszukać agenta w swojej okolicy na stronie internetowej www.compensa.pl. Po wpisaniu własnej lokalizacji w polu „Znajdź Agenta” na stronie głównej, wyświetlą się dane teleadresowe agentów Compensy z najbliższej okolicy. Pozwala to na kontakt z profesjonalnym doradcą, który nie tylko przygotuje najlepszą ofertę, ale również wyjaśni wszystkie szczegóły. Wyszukanie agenta w bezpośrednim sąsiedztwie pozwala także, w razie potrzeby, na szybkie zaaranżowanie spotkania.

Po ustaleniu szczegółów z agentem, wystarczy już tylko oczekiwać na mail z gotową ofertą. Na jej zaakceptowanie klient ma 48 godzin. Po opłaceniu polisy przelewem i rozpoczęciu okresu ubezpieczenia klient objęty jest ochroną, a proces zawarcia umowy ubezpieczenia jest zakończony.

Nieustannie obserwujemy trendy obecne na rynku i staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Wiemy, że oszczędność czasu, wygoda i elastyczność mają znaczący wpływ na wybór ubezpieczyciela. Właśnie dlatego doskonalenie i unowocześnianie kanałów dystrybucji to jedno z kluczowych elementów naszych działań. Należy jednak dodać, że sprzedaż polis na odległość nie jest u nas zupełną nowością. Została ona wprowadzona blisko 2 lata temu i była dostępna dla produktu turystycznego Compensa Voyage. Pozytywne reakcje klientów zadecydowały o umożliwieniu naszym agentom sprzedaży wszystkich produktów na odległość – podkreśla Michał Miklewski, dyrektor Biura Sprzedaży, Compensa.





Słowa kluczowe:Compensa, ubezpieczenia

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS