6 listopada w Business Centre Club w Warszawie odbył się szósty Kongres Wyposarzenia Wnętrz, zorganizowany przez firmę Promedia. Każdego roku wydarzenie przyciaga coraz więcej zagranicznych gości, w związku z czym przyjęło ono nazwę Interior Congress. Partnerem wydarzenia została marka Teekanne Polska.
Tegoroczna edycja była proeksportowa: głównym jej celem zostało przeanalizowanie metod zwiększenia sprzedaży na rynkach zagranicznych. Wydarzenie było jedyną okazją całościowego zapoznania się z ofertą największych targów wnętrzarskich zarówno w Polce, jak i zagranicą. W kongresie wzięli udział przedstawiciele, organizatorzy takich znanych przedsiewzięć jak targi Fast Textile organizowane w Ptak Expo, Meble Polska, Home Decor, Housewares Show Chicago, Heimtextile, Christmas World, Hong Kong Houseware Fair i inne. Dzięki prelekcjom uczestnicy dowiedzieli się więcej o specyfice działania na rynkach nie tylko europejskich, ale także azjatyckich oraz amerykańskim. W trakcie kongresu odbyło się szereg wykładów i paneli dyskusyjnych poświęconych tematom e-commerce, wykorzystaniu nowoczesnych systemów informatycznych oraz budowaniu najlepszych strategii eksportowych.
Przed oficjalnym zakończeniem wydarzenia uczestnicy wzięli udział w losowaiu upominków, wśród których były zestawy aromatycznych herbat marki Teekanne.
Warto podkreślić, że przedsiewzięcia takiego typu przestają pełnić funkcję miejsc dla spotkań handłowych. Stają się coraz znaczącym źródłem wiedzy teoretycznej i praktycznej z branży, a nieformalne spotkania są idealną możliowścią dla networkingu i nawiązania cennych znajomości.
dostarczył infoWire.pl