Firma realizowała projekty m.in. dla Castrol, LUKAS Bank, Muzeum Narodowego w Krakowie, RMF, RMF Maxxx, Orlen Asfalt, Mota-Engil, Wawel oraz Stacji Radiowych Agory.
Nowy logotyp, skrócona nazwa firmy oraz hasło "Technologie wsparte wiedzą" mają za zadanie podkreślać wartości firmy, towarzyszące jej od samego początku, takie jak: doświadczenie, wiedza, ludzie, innowacja i rozwój.
Zmianom w identyfikacji wizualnej towarzyszy uruchomienie całkowicie nowej strony internetowej, stworzonej w technologii Responsive Web Design (RWD), dzięki czemu można ją wygodnie przeglądać zarówno na ekranie komputera, jak i urządzeń mobilnych.
"Historia naszej firmy to 14 lat zbierania doświadczeń, tworzenia autorskiego know-how oraz starannego budowania wykwalifikowanego, otwartego na wyzwania zespołu. Zaczynaliśmy jako Fabryka Stron Internetowych, ale od samego początku reagowaliśmy na nowe możliwości komunikacyjne i technologiczne, jakie daje ciągle zmieniająca się sieć - budując nie tylko strony i serwisy, ale także projektując gry, aplikacje i narzędzia marketingowe, dostarczając rozwiązania CMS oraz tworząc nowoczesne, dedykowane systemy informatyczne" – mówi Konrad Łapin, prezes zarządu FSi Sp. z o. o. - "Nowy wizerunek to logiczna konsekwencja oraz swoiste podsumowanie czternastu lat rozwoju firmy – w spójny i pełny sposób komunikujący, czym dziś jest FSi".
Rebranding i nową strategię komunikacji dla FSi przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Grupa Amako.
http://www.fsi.pl/